خبرهای داغ:
بسیج گزارش می‌دهد؛

اولین جلسه شورای اداری گرمسار برگزار شد

اولین جلسه شورای اداری گرمسار با حضور مسئولان اجرایی و ادارات شهرستان گرمسار در سالن همایشات فرمانداری این شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۵۷۰۷۹
|
۱۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۳
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در گرمسار داریوش طاهری فرماندار شهرستان گرمسار در اولین جلسه شورای اداری در سال 95 ضمن تبریک فرارسیدن سال جدید و آرزوی موفقیت روز افزون برای مردم و دولت تدبیر و امید،اظهار داشت:با توجه به سخنان صریح رهبری در ابتدای سال95و شعاری که برای این سال در نظر گرفتند،مسئولان اجرایی و ادارت در شهرستان گرمسار از این پس موظف هستند در راستای تحقق منویات رهبری برای اقدام های عملی برنامه ریزی و تلاش کنند و در آخر امسال مسئولین باید پاسخگوی اقدامات خود باشند.

وی افزود: مسئولان موظف هستند در سال 95 تلاش کنند تمامی شعار هایی که در سال های گذشته به مردم ابلاغ نمودند را به مرحله عمل برسانند.

طاهری با اشاره به اهداف رهبری در خصوص انتخاب شعار سالبیان کرد: در اهداف بلند مدت اقتصاد باید متکی به مردم باشد و اقتصاد دانش بنیان را باید تقویت نموده و اقتصاد کشور را محکم کنیم و از وابستگی به کشور های خارجی کاسته شود.

وی همچنین اظهار داشت:در برنامه ریزی ها و اهداف کوتاه مدت مقام معظم رهبری،اعتقاددارند حمایت از تولیدات داخلی یکی از اصول این برنامه ریزی در کشور است و مدیریت منابع زمینی و مصرف را در کشور دارای اهمیت بدانیم و هر حرکتی را در کشور براساس یک برنامه ریزی مدون و ازپیش تعیین شده باشد.

در ادامه غلامرضا کاتب نماینده مردم شهرستان های گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی ضمن تبریک سال جدید اظهار داشت:اقتصاد ایران یک اقتصاد بیمار است و در این خصوص پزشکان متعددی برای درمان این بیماری نسخه تجویز می‌کنند اما تنها راه درمانهمان نسخه ای است که مقام معظم رهبری در ابتدای سال 95 تبیین نمودند.

وی با بیان اینکه حمایت از تولید،رفع مشلات اقتصادی و اشتغال زایی رسالت دولت،مجلس و مسئولان نظام است؛خاطرنشان کرد:با صدور مجوز برای کار های تولیدی نمی‌توان از مسئله تولید حمایت کرد باید خودمان متولی انجام کارهای تولیدی باشیم تا بتوانیم از تولید حمایت کنیم.

نماینده مردم شهرستان‌های گرمسار و آرادان در ادامه بیان کرد:سرمایه گزاری دربخش تولیدی یکی دیگر از عواملی است که به حمایت از تولید کمک شایانی خواهد کرد؛ایجاد منابع جدید مالی می‌تواند بخش عظیمی از ظرفیت های تولیدی را بکار‌گیری کند.

وی با بیان اینکه گرمسار بزرگترین ظرفیت را برای سرمایه گذاری دارد اظهار داشت:اگر بتوانیم پتانسیل و ظرفیت های سرمایه گذاری منطقه را به وزاری خارجی خوب معرفی کنیم گرمسار می‌تواند بزرگترین قطب جذب سرمایه گذاری خارجی باشد.

کاتب خاطر نشان کرد:شهرستان گرمسار همانند دیگر مناطق در مرحله ایجاد ظرفیت نیست این شهرستان برای اشتغال‌زایی ظرفیت های قابل توجهی را دارد و پروژه دیبا انرژی،منطقه ویژه اقتصادی و پروژه صبا باتری از مهم ترین ظرفیت های این‌ شهرستان هستند و با راه اندازی این پروژه ها جوانی در گرمسار بیکار نخواهد ماند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها