فرماندهی سپاه شاهرود و هیئت همراه به مناسبت سال جدید با خانواده شهید کاظمی و مرحوم عرب در شهر مجن دیدار کردند.
کد خبر: ۸۶۵۷۰۹۰
|
۱۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، فرماندهی و جانشین و مسئول نیروی انسانی سپاه شاهرود و فرمانده حوزه بسیج روستایی عشایری کربلا به مناسبت سال جدید با خانواده شهید محمد کاظمی و مرحوم نوروزعلی عرب فرمانده فقید پایگاه ثامن الائمه شهر مجن دیدار کردند.

سرهنگ پاسدار حمید دامغانی در این دیدارها با تجلیل از ایثار و رشادت شهدا و ایثارگران و خانواده های آنان اظهار کرد: تجلیل از ایثار و فداکاری خانواده های شهدا و ایثارگران تجلیل از فرهنگ مقاومت و پایداری و فداکاری است و باید در این زمینه تلاش کنیم تا بتوانیم این فرهنگ را در جامعه ترویج دهیم.

وی افزود: باید در تجلیل و تقدیر از خانواده معظم شهدا و ایثارگران همیشه جدیت داشته باشیم چرا که اگر این تجلیل ها و دیدارها باشد می توانیم روحیه شهادت طلبی و ایثار را در جامعه ترویج نماییم.

دامغانی با بیان اینکه بعد از دفاع مقدس نیز ایثار و رشادت های جاماندگان و جانبازان این عرصه وجود داشته گفت: نوروز علی عرب فرمانده پایگاه بسیج ثامن الائمه مجن نمونه ای از این انسان هاست که تا آخرین لحظه از راه دوستان شهیدش دست برنداشت و در مسیر آنها حرکت کرد و تلاش نمود شرمنده آنها نشود.

فرمانده سپاه شاهرود با تاکید بر الگو قرار دادن این افراد برای جوانان جامعه بیان کرد: باید این چهره ها را برای جوانان ما الگو قرار دهیم چرا که این چهره ها در کنار آنها زندگی کردند و آنها را لمس نمودند و باید تلاش کنیم فرهنگ به جا مانده از این ایثارها و رشادت ها و فداکاری ها را برای نسل های جوان جامعه بسط و گسترش دهیم.

در این دیدارها خانواده شهدا و ایثارگرا نیز با تقدیر از حضور در منزل آنها بر ادامه دادن راه شهدا و ایثارگران و پرورش فرزندانی صالح برای خدمت به انقلاب و اسلام عزیز تاکید و بر تداوم و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت توسط مسئولین و نهادهای انقلاب در جامعه تاکید کردند.

در پایان این دیدارها هدایایی به رسم یادبود به خانواده شهید محمد کاظمی و ایثارگر جانباز مرحوم نوروز علی عرب اهدا شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها