فرمانده سپاه امام رضا(ع)گفت: امسال فعال‌سازی تولیدات صنعتی و کشاورزی بسیج خراسان رضوی ناشی از شعار سال یعنی اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل است که در دستور کار سپاه امام رضا (ع) این استان قرارگرفته است.
کد خبر: ۸۶۵۷۱۲۳
|
۱۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، سردار یعقوب علی نظری ظهر امروز در حاشیه مراسم اختتامیه جشنواره فرهنگی هنری "شبیه یاس" در فرهنگسرای غدیر در جمع خبرنگاران انتخاب شعار امسال توسط مقام معظم رهبری را مقابله با جبهه استکبار در مقابل کشور دانست و اظهار کرد: متأسفانه در سال‌های اخیر مسئولان کشور عملکرد نامناسبی در ارتباط با عملیاتی شدن اقتصاد مقاومتی داشتند بنابراین انتخاب شعار اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل در حقیقت هشدار مجدد مقام معظم رهبری به جنبه اجرایی این نوع اقتصاد است.

فرمانده سپاه امام رضا (ع) خراسان رضوی با اشاره به اینکه همه دستگاه‌های دولتی و مردم نسبت به اقتصاد مقاومتی اعتقاد دارند بیان کرد: این امر باید به عرصه عملیاتی برسد چراکه در کشور ما ظرفیت‌ها و داشته‌های بسیاری برای رسیدن به نقطه مطلوب اقدام و عمل در راستای اقتصاد مقاومتی وجود دارد و باید از آن به بهترین وجه استفاده شود.

وی با تأکید بر اینکه اقتصاد مقاومتی یک جبهه است که همه بخش‌های تولید، مصرف و اشتغال پایدار را در برمی‌گیرد اضافه کرد: اقتصاد مقاومتی در برگیرنده همه موضوعاتی است که معیشت مردم را تحت تأثیر قرار می‌دهد.

نظری افزود: کشور ما نیازی به اتکا به سرمایه‌گذاری‌های خارجی ندارد بلکه با اتکا بر سرمایه‌گذاران داخلی و ایجاد زمینه مناسب برای سرمایه‌گذاری آن‌ها می‌توان در بخش‌های تولیدی شرایط خوبی را ایجاد کرد و علاوه بر این مردم نیز باید توجه ویژه‌ای به مصرف کالاهای داخلی داشته باشند تا اقتصاد مقاومتی در جامعه عملیاتی شود.

فرمانده سپاه امام رضا (ع) در پاسخ به سئوال مبنی بر اینکه برنامه‌های سپاه امام رضا (ع) خراسان رضوی امسال بر مبنای شعار سال چیست، خاطرنشان کرد: امسال فعال‌سازی تولیدات صنعتی و کشاورزی بسیج خراسان رضوی ناشی از شعار سال یعنی اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل است که در دستور کار سپاه امام رضا (ع) این استان قرارگرفته است.

وی تأکید کرد: سپاه امام رضا (ع) تلاش می‌کند در همه بخش‌ها زمینه لازم برای فعالیت هر چه‌بهتر بسیج که عصاره مردم است فراهم کند بنابراین در دو حوزه فرهنگ‌سازی با اتکا بر مصرف کالاهای داخلی و اشتغال‌زایی در قالب بسیج سازندگی را در دستور کار خود قرار داده است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها