تودیع و معارفه مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه شهرستان چگنی

مراسم تودیع و معارفه مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه شهرستان چگنی با حضور جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی در حسینیه امام خامنه ای سپاه شهرستان چگنی برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۵۷۱۹۸
|
۲۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۰:۵۴
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از لرستان، حجت الاسلام حسین زده آملی امام جمعه دوره چگنی در مراسم تودیع و معارفه مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه در این شهرستان شهرستان به جایگاه عقیدتی، سیاسی در سپاه و دیگر نیروهای مسلح اشاره کرد و گفت: عقیدتی، سیاسی دو رکن هدایتگر در سپاه و دیگر نیروهای مسلح هستند و معنویت افزایی، بصیرت افزایی و تحقق منویات مقام معظم رهبری از وظایف این بخش است.

وی تحرک، عمل انقلابی و فداکاری کم نظیر در میدانهای دشوار و ولایت مداری را از خصوصیات سپاه دانست و بیان داشت: این خصوصیتها بصورت ایمان پرشور و مخلصانه از ابتدای انقلاب تا کنون در سپاه ادامه داشته و خواهد داشت.

سپس حجت الاسلام والمسلمین "جلیلیان" مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان به ولایت محوری حضرت زهرا (س) اشاره کرد و اظهار داشت: ما باید با درس گرفتن از این بانوی بزرگوار در سایه ولایت در پیشرفت کشور کوشا بوده و در عمل سرباز ولایت باشیم که سربلندی ما در این است.

وی در ادامه با تشکر از زحمات حجت الاسلام والمسلمین "نوراله حسین پور" مسئول اسبق دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان چگنی وی را تودیع و حجت الاسلام والمسلمین " سید مصطفی محمدی" را بعنوان مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان چگنی معرفی کرد.

سپس سرگرد پاسدار "علی قربانی" با تاکید بر اینکه امسال بنام اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل نامگذاری شده است تصریح کرد: در سال جاری تمام مسئولین باید بر اساس شعار سال اقدام مرده و تمام ابعاد زندگی خود را با این شعار تراز کنند.

وی با بیان اینکه مردم با حضور خود در انتخابات سال گذشته حماسه آفرینی کردند بیان داشت: در طول سال جاری نیز مردم باید حماسه ای دیگر بیافرینند و هر کس در هر جایگاه و پستی که قرار دارد سعی داشته باشد در راه تحقق اقتصاد مقاومتی گام بردارد


ارسال نظرات