امام جمعه كرمان:

اقتصاد مقاومتی زمانبر است و با سخنرانی محقق نمی شود

نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه كرمان گفت: اقتصاد مقاومتی مدنظر رهبر معظم انقلاب تنها با سخنرانی و جلسه به تحقق نمی‌رسد بلکه این مهم با اقدام و عمل میسر می شود و تحقق آن به زمان نیاز دارد.
کد خبر: ۸۶۵۷۲۶۴
|
۲۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۲
به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان ،  آيت الله سيد يحيي جعفري در خطبه هاي نمازجمعه كرمان در مصلاي امام علي (ع) ضمن یادآوری شعار سال افزود: اقتصاد مقاومتی تنها با جلسه و سخنرانی و همایش محقق نمی شود بلکه باید همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند، با اقدام و عمل در مسیر تحقق این مهم گام برداشت.

وی تصریح کرد: موضوع اقتصاد بسیار حائز اهمیت است و توجه و توصیه اکید رهبر معظم انقلاب بر اقتصاد مقاومتی، تنها راهکار برون‌رفت از مشکلات اقتصادی موجود در کشور است.

وی گفت: همه ما برای تحقق اقتصاد مقاومتی وظیفه و مسئولیت داریم و هر یک از مردم و مسئولان باید به سهم خود گامی برای تحقق این مهم بردارند.

آيت الله جعفری افزود: تحقق اقتصاد مقاومتی به زمان نیاز دارد و خوشبختانه دولتمردان در کرمان اقداماتی را انجام داده اند و استاندار کرمان برنامه های موثری را در مسیر اجرا قرار داده که امیدواریم به زودی مردم کرمان، آثار و ثمرات آن را مشاهده کنند.

وی با تبریک میلاد امام باقر (ع) و فرا رسیدن ماه رجب گفت: بزرگی و فضیلت ماه رجب را با تزکیه و تهذیب نفس سپری کنیم که این ماه مقدمه ورود به ماه مبارک رمضان است

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان در بخشی از سخنانش یاد سپهبد شهید علی صیاد شیرازی و شهید اهل قلم سید مرتضی آوینی را گرامی داشت.

ارسال نظرات