خبرهای داغ:
مسئول بسیج هنرمندان استان کرمانشاه از برگزاری مراسم روز هنر انقلاب توسط این سازمان در استان خبر داد.
کد خبر: ۸۶۵۷۲۶۵
|
۲۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۴

صلاح الدین قره تپه در گفتگو با خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، از برگزاری مراسم بزرگداشت روز هنر انقلاب توسط سازمان بسیج هنرمندان استان کرمانشاه خبر داد.

وی افزود: این مراسم به مناسبت گرامیداشت سالروز شهادت شهید آوینی به عنوان یک هنرمند طراز انقلاب اسلامی برگزار می شود.

مسئول بسیج هنرمندان استان کرمانشاه تصریح کرد: ما به عنوان سازمان بسیج هنرمندان در همه برنامه های فرهنگی و هنریمان تلاش داریم، خروجی افراد زیر مجموعه و مرتبط با این سازمان خصوصا در حلقه های صالحین هنرمندی در طراز  شهید آوینی و انقلاب اسلامی باشد.

وی تصریح کرد: سعی ما این است که افرادی که تحت تربیت و تعالیم این سازمان در کانون های فرهنگی و هنری و حلقه های صالحین قرار می گیرند، هنرمندانی در طراز هنر انقلابی و اسلامی باشند.

قره تپه تاکید کرد: این هنرمندان باید همچون شهید آوینی مدافع انقلاب و اسلام بوده و کسی باشد که نسبت به آرمان های انقلابی دلسوز است و با زبان هنر از این آرمان ها دفاع کند.

وی یادآور شد: باتوجه به اینکه روز شهادت شهید آوینی به عنوان روز  هنر انقلاب نامگذاری شده است، هر ساله برنامه هایی در سطح استان برگزار می شود و ما نیز برنامه هایی را در کانون هایمان به فراخور ظرفیت هر کانون در این روز داریم.

مسئول بسیج هنرمندان استان کرمانشاه از برگزاری دو برنامه توسط این سازمان به مناسبت روز هنر انقلاب خبرداد و تصریح کرد: همانگونه که ذکر شد در روز ۲۱ فروردین ویژه برنامه گرامیداشت روز هنر انقلاب را در شهرستان کنگاور برگزار خواهیم کرد.

اجرای نمایش خیابانی «آن مرد»

وی افزود: یکی از اقدامات سازمان بسیج هنرمندان استان کرمانشاه، تمرکز زدایی برنامه های اجرایی است و سعی می کنیم بخاطر اینکه شهرستان هایی که پتانسیل برگزاری برنامه های استانی را دارند معرفی شوند بخشی از برنامه های شاخص استان را در این شهرستان ها اجرا کنیم.

قره تپه، هدف از این اقدام را فضا سازی، جریان سازی  و تاثیرگذاری بیشتر در این زمینه عنوان کرد.

وی یادآور شد: این برنامه به همت سازمان بسیج هنرمندان استان کرمانشاه و با همکاری کانون مقاومت ناحیه کنگاور برگزار می شود و حضور برای آحاد مردم آزاد است.

مسئول بسیج هنرمندان استان کرمانشاه از اجرای نمایش خیابانی و دفاع مقدسی «آن مرد» به کارگردانی و اجرای هاشم پور محمدی از اعضای سازمان بسیج هنرمندان در این مراسم خبرداد و افزود: سخنرانی این برنامه را نیز حجت الاسلام محمد آفتابی مدیرکل اسبق اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه به عهده دارد.

وی هم چنین از اجرای شعر خوانی و موسیقی، تجلیل از دو خانواده هنرمند شهید به عنوان دیگر برنامه های این مراسم خبرداد.

برپایی نمایشگاه کاریکاتور اقتصاد مقاومتی درپاسخ به منویات رهبری

مسئول بسیج هنرمندان استان کرمانشاه هم چنین از برپایی نمایشگاه کاریکاتوری در این روز با عنوان «حمایت از اقتصاد مقاومتی و تولیدات داخلی» توسط انجمن کاریکاتور سازمان بسیج هنرمندان استان کرمانشاه خبرداد.

وی تصریح کرد: کارهای خوب و ارزشمندی با توجه به منویات مقام معظم رهبری و نامگذاری ایشان از سال با عنوان «اقتصاد مقاومتی و اقدام و عمل» توسط هنرمندان بسیجی تولید شده و به نمایش در می آید.

قره تپه تاکید کرد: این نمایشگاه در راستای اولین اقدام و عمل سازمان بسیج هنرمندان استان کرمانشاه در پاسخ به منویات مقام معظم رهبری است که از روز شنبه و با همکاری کانون بسیج هنرمندان کرمانشاه در محل تالار شهید آوینی کرمانشاه به مدت یک هفته برپا می شود.

ارسال نظرات