با حضور خیرین و مسئولان؛

نهمین همایش خیرین مدرسه‌ساز در اصلاندوز برگزار می‌شود

رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز آموزش و پرورش منطقه اصلاندوز گفت:نهمین همایش مجمع خیرین مدرسه‌ساز با حضور خیرین و مسئولان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۶۵۷۳۱۲
|
۲۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۳

قدرت مهرآوران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از اصلاندوز گفت: نهمین همایش مجمع خیرین مدرسه‌ساز آموزش و پرورش منطقه اصلاندوز ساعت 10/30 صبح یکشنبه 22 فروردین امسال با حضور همه خیرین و مسئولان در مجتمع فرهنگی و هنری کمیل واقع در جنب بخشداری اصلاندوز برگزار می‌شود.

وی با اشاره به برنامه‌های مجمع خیرین مدرسه‌ساز اصلاندوز افزود:هدف وزارت آموزش و پرورش و جامعه خیرین کشور، گسترش عدالت آموزشی به همت خیرین مدرسه‌ساز است.

رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز اصلاندوز هدف از برگزاری این همایش را بسط و گسترش فرهنگ مشاركت و تكریم خیرین نیك‌اندیش مدرسه‌ساز عنوان کرد و افزود: مردم خیر و نیک‌اندیش همواره در ساخت و توسعه و تجهیز مدارس و فضاهای آموزشی مشارکت داشته‌اند و فضاهای بسیار خوبی با کمک خیرین ساخته شده است.

مهرآوران با بیان اینکه توسعه فضاهای آموزشی از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و مشارکت در این امر می‌تواند بسیاری از مشکلات را رفع کند از عموم خیرین منطقه اصلاندوز جهت شرکت در این امر خداپسندانه دعوت کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات