خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در استان سمنان:

نقش صنعت برق در اقتصاد مقاومتی مهم و اساسی است

نماینده ولی فقیه در استان سمنان در دیدار با مدیران برق منطقه ای سمنان گفت: نقش صنعت برق در اقتصاد مقاومتی مهم و اساسی است.
کد خبر: ۸۶۵۷۳۲۲
|
۲۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۲
به گزارش خبرنگار خبرگزاري بسيج در سمنان، مدیر عامل شرکت برق منطقه ای سمنان به همراه اعضای هیات مدیره ، معاونین و جمعی از مدیران با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان دیدار کردند .

آیت الله سيدمحمد شاهچراغی ، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان با تبریک فرا رسیدن سال جدید که مزین به میلاد با سعادت حضرت زهرا (س) می باشد ، بیان داشت : ساده زیستی و حمایت از ولایت ، دو مشخصه مهم حضرت فاطمه (س) می باشد که باید در زندگیمان این ویژگی را عملی نمائیم .

امام جمعه سمنان ، با تشکر از تلاش مدیریت و کارکنان شرکت برق منطقه ای سمنان در فراهم آوردن بستر لازم برای برق رسانی به مردم استان ، نقش صنعت برق در اقتصاد مقاومتی را مهم و اساسی دانست و اظهار داشت : در سالی که به از سوی رهبر فرزانه انقلاب ، سال اقتصاد مقاومتی ، اقدام و عمل نامگذاری گردیده است باید با مصرف درست قدر این نعمت را بدانیم .

نماینده ولی فقیه در استان، تبعیت از ولایت فقیه و همراهی با رهبری، اهتمام در رفع مشکلات مردم و حفظ وحدت را سه وظیفه مهم کارکنان دولت برشمرد و افزود : رضایت خدا در کسب رضایت مردم می باشد که باید در خدمت رسانی به مردم آن را در اولویت کارهایمان قرار بدهیم .

در ابتدای این دیدار مهندس سید علی اکبر صباغ ، رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت برق منطقه ای سمنان با ارائه گزارشی از فعالیت ها و ماموریت این شرکت گفت : علیرغم مشکلات اقتصادی صنعت برق در سال گذشته با برنامه ریزی منظم و همچنین با تلاش همکارانمان شاهد پیشرفت مناسب درپروژه های صنعت برق درسطح استان باشیم.

مهندس صباغ ، اظهار امیدواری کرد تا با انرژی مضاعف در سال جدید که به نام اقتصاد مقاومتی ، اقدام و عمل از سوی مقام معظم رهبری نامگذاری شده است بتوانیم در جهت خدمت رسانی شایسته به مردم استان گام برداریم .

ارسال نظرات
پر بیننده ها