مدیر کل ورزش و جوانان استان زنجان:
با توجه به جایگاه این رشته ورزشی در استان، ووشو از برندهای ورزش استان زنجان است.
کد خبر: ۸۶۵۷۳۴۶
|
۲۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۴
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیر کل ورزش و جوانان استان زنجان در دیدار نوروزی با اهالی هیات ووشو استان ووشو را جزء رشته های ورزشی برند استان معرفی کرد گفت: با توجه به جایگاه این رشته ورزشی در استان و نتایج درخشان ووشوکاران استان در میادین مختلف ملی و فراملی ضرورت توجه به این هیات ورزشی بیش از پیش احساس می شود.

حسینی از شروع فیلمبرداری ساخت مستند زندگی نامه محسن محمد سیفی دارنده مدال طلای بازی های آسیایی و جهانی خبر داد و افزود: این مستند با مشخص شدن کارگردان نیمه نخست اردیبهشت ماه امسال کلید می خورد.

مدیر کل ورزش و جوانان استان ارزش نهادن به جایگاه قهرمانان صاحب نام کشور را مهم دانست و اظهار داشت: باید زمینه به شکلی فراهم شود که با معرفی این مدال آوران نسل آینده آنها را الگو قرار دهند.

رامین موحدنیا در این دیدار با بیان اینکه رسیدن به نتایج درخشان در ووشو تنها با اتکا به تلاش های همگانی ممکن بود گفت: حمایت های فرمانداران شهرستان ها بویژه از حمایت خاص مدیر کل استان و استفاده از ظرفیت و پتانسیل های آنها می تواند زمینه بیش از پیش توسعه ووشو را در مناطق مختلف استان ایجاد نماید.

وی تخصیص زمین در شهرستان خرمدره برای ساخت سالن ووشو با مساعدت فرماندار این شهرستان یادآور شد و افزود: رایزنی ها با نماینده مردم شهرستان ماهنشان و ایجرود انجام گرفته تا زمینه و بستر برای توسعه این رشته ورزشی فراهم شود.

موحدنیا از برنامه ریزی هیات استان برای حضور موفق ووشوکاران ملی پوش استان در بازی های آسیایی جاکارتا خبر داد و افزود: با توجه به تجربیات موفقی که از دوره های قبلی به دست آورده ایم در بازی های پیش رو شاهد موفقیت های بیش از پیش خواهیم بود.

وی در پایان از تلاش ها و حمایت های اداره کل ورزش و جوانان تشکر و قدردانی نمود .

ارسال نظرات