وقتی کسی مانند آقای هاشمی رفسنجانی توان دفاعی کشور را زیر سوال می برد و مواضع آنچنانی می گیرد که خواسته یا ناخواسته این مواضع مطلوب دشمن است، لذا القا تفاوت نگاه در بعد دفاع مطرح می شود و چراغ سبزهایی به دشمن می دهند.
کد خبر: ۸۶۵۷۳۹۲
|
۲۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۸
حجت الاسلام مجتبی ذوالنور منتخب مردم در دهمین مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج  در واکنش به اظهارات جان کری پس از دیدار با اعضای شورای همکاری خلیج فارس مبنی بر آمادگی برای همکاری با ایران در حل و فصل موضوع آزمایش های موشکی گفت: اقدام جان کری ریشه در عوامل گوناگونی دارد؛ 1- خصومت و دشمنی دیرینه آنها با جمهوری اسلامی 2- اینکه آنها برجام را بهانه ای می دانند برای تحقق اهداف بعدی خود که این موضوع را باید جدی گرفت.
 
وی ادامه داد: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری اگر ما بدون تضمین های لازم  جلو برویم غربی ها علاوه بر فناوری های هسته ای ما، سراغ موضوع های دیگری هم خواهند رفت و یکی از آنها توان دفاعی ما است.
 
ذوالنور افزود: علت سوم ضعف دیپلماسی ما است؛متاسفانه امروزه دیپلماسی ما در بعد تقابل با متجاوز جدی و قوی برخورد نمی کند.
 
منتخب مردم قم در دهمین مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: مقام معظم رهبری فرمودند که هر گونه تحریمی و به هر عنوان نقض برجام  است؛ اگر تحریم های متنوعی که بعد از برجام علیه جمهوری اسلامی تحمیل کردند، دستگاه دیپلماسی ما قاطعانه با آنها برخورد می کردند و مقابله به مثل می کرد الان آنها جرات ورود به بحث موشکی ما را نداشتند.
 
ذوالنور تصریح کرد: نکته چهارم موضع گیری بعضی از شخصیت های سیاسی نظام است؛ وقتی کسی مانند آقای هاشمی رفسنجانی توان دفاعی کشور را زیر سوال می برند و مواضع آنچنانی می گیرند که خواسته یا ناخواسته این مواضع مطلوب دشمن است، لذا القا تفاوت نگاه در بعد دفاع مطرح می شود و چراغ سبزهایی به دشمن می دهند.
 
وی تاکید کرد: ملت شریف ایران خوب می دانند که توان دفاعی ما ضامن بقا و حیات ما است و مسیری نیست که دشمن بتواند به آن ورود کند و اگر مسولی بخواهد خلاف امنیت ملی و توان دفاعی ما اظهار نظری کند این مردم هستند که از آنها روی برمی گردانند.
ارسال نظرات