مسئول سازمان بسیج سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان خبر داد

اعزام ۴۰ نفر از پیشکسوتان نیروهای مسلح سیستان و بلوچستان به اردوی راهیان نور

مسئول سازمان بسیج سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان گفت: ۴۰ نفر از پیشکسوتان نیروهای مسلح سیستان و بلوچستان به اردوی راهیان نوراعزام شدند.
کد خبر: ۸۶۵۷۴۲۰
|
۲۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۷

سرهنگ پاسدار موسی برفی در گفت‌وگو با خبرنگار خبر گزاری بسیج در زاهدان اظهار داشت: 40 نفر از پیشکسوتان نیروهای مسلح  سیستان و بلوچستان با خانواده‌هایشان به مدت یکهفته به اردوی راهیان نور اعزام شدند.

سرهنگ برفی گفت: هدف از این اردو اشنایی با ارزشهای دفاع مقدس، بیان واقعیات دوران دفاع پاسداری از ارزشها و ارمانهای انقلاب اسلامی و.....است که در این مدت زائران خاک خونین شلمچه از المانهای شهدای دوران دفاع مقدس مثل هویزه، شلمچه، فکه، طلاییه، چزابه، مسجد خرمشهر، اروند کنار و عملیات غرورآفرین رزمندگان اسلام در برابر منافقین و دیگر مناطق عملیاتی بازدید می‌کنند.

وی تصریح کرد: تنها راه سعادت دنیا و آخرت ملت ایران، ادامه همان راه شهدا باعزم راسخ و اراده مستحکم مبتنی بر باور و ایمان اسلامی است.

سرهنگ برفی تاکید کرد: رزمندگان در 8 سال دفاع مقدس مقطعی حساس و تاریخی را به نمایش گذاشتند و زائران خاک خونین شلمچه، برای بزرگداشت یاد و نام این رزمندگان در مناطق عملیاتی حضور پیدا می‌کنند و در این سفر به جایگاه رفیع شهیدان پی می‌برند و با الگو قراردادن آنان در زندگی راه آنان را ادامه می‌دهند
ارسال نظرات