مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان گفت: همه پیشرفت‌های ما به‌واسطه دین‌فهمی و تبعیت از دین است.
کد خبر: ۸۶۵۷۴۳۱
|
۲۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از استان هرمزگان، حجت‌الاسلام و المسلمین عبدالرضا رستگار ظهرامروز در بین‌الصلاتین نماز جمعه این هفته در جمع نمازگزاران بندرلنگه اظهار داشت: امروز ما در دنیا حرف اول را می‌زنیم و جایگاه ما در جهان وسیع است و به فرموده رهبر انقلاب تحولات بین‌الملل بر اراده مردان جمهوری اسلامی ایران می‌چرخد.

وی افزود: ما توانسته‌ایم ابهت شرق و غرب را فرو بریزیم و هسته‌های مقاومت را در دنیا پایه‌گذاری کنیم و قدرت اول موشکی در منطقه و قدرت چهارم موشکی در دنیا هستیم.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان گفت: همه پیشرفت‌های ما به واسطه دین‌فهمی و تبعیت از دین است و امروزه دشمن فهمیده که تمام این موقعیت‌ها بر پایه سه چیز است؛ دین‌محوری، ولایت‌محوری، وحدت و همدلی که همه این موارد از آموزهای دین مبین اسلام است.

حجت‌الاسلام رستگار اضافه کرد: آن‌ها فهمیده‌اند ظهور جمهوری اسلامی یعنی خداحافظی ابرقدرتها، چون جمهوری اسلامی منادی اسلام ناب محمدی است. دینی که یک رکنش عبودیت و رکن دیگرش استکبار‌ستیزی است.

وی ادامه داد: کشوری که بر پایه اسلام ناب محمدی(ص) توانسته 37 سال بدون آمریکا و دیگر کشورهای اروپایی، به‌عنوان تاثیرپذیرترین کشور و گفتمان انقلاب اسلامی خود را به رخ همه اندیشه‌های غربی بکشد.

مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان تصریح کرد: دشمنان تلاش کردند این اسلام را از بین ببرند، روزی با اسلام سوکولار و روزی با شیعه افراطی و امروز به اسم اسلام رحمانی به جنگ اسلام آمده است و این اسلام رحمانی ریشه در لیبرالیسم غربی دارد و برخی از مسئولین ناآگاهانه از روی اندیشه‌های التفاتی، این نوع اسلام را بیان می‌کنند.

رستگار با اشاره به بیانات رهبر انقلاب بیان داشت: اسلام ناب برگرفته از قرآن است و دشمن سه چیز را خوب فهمیده است، امت بی‌امام خطر ندارد، امام بدون امت اقتدار ندارد و امت با امام شکست ندارد و او درصدد است تا بین امام و امت فاصله بیاندازد و با طرح نفوذ، باورهای مردم و مسئولین و نخبگان را تغییر دهد.

 

ارسال نظرات