فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه حاجی‌آباد:

باید از ظرفیت دانشگاه در جهت تحقق اقتصاد مقاومتی استفاده شود

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه حاجی‌آباد با تاکید بر نقش دانشگاه در تحقق شعار سال گفت: باید از ظرفیت دانشگاه برای تحقق اقتصاد مقاومتی بیشتر استفاده شود.
کد خبر: ۸۶۵۷۴۳۷
|
۲۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۹

به گزارش خبرگزاری فارس از حاجی‌آباد، حجت امیری‌کیا ظهر امروز در دیدار با رئیس، معاونین و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی حاجی‌آباد ضمن تبریک سال جدید و قدردانی از زحمات مجموعه دانشگاه در خصوص برنامه‌های ناحیه مقاومت بسیج در سال 95 اظهار داشت: بسیج هر ساله برنامه‌های خود در حوزه‌های مختلف را بر اساس شعار سال انتخاب می‌کند و تاکنون توانسته نقش بسزایی در راستای تحقق مطالبات مقام معظم رهبری ایفا کند.

وی با بیان اینکه طرح اقتصاد مقاومتی مقام معظم رهبری باید به عنوان یک نسخه شفابخش مورد توجه همگان بویژه دولت مردان قرار گیرد افزود: با توجه به تاکید چندین ساله رهبر معظم انقلاب در خصوص اجرای این طرح، متاسفانه فعالیت قابل توجهی صورت نگرفت و ایشان امسال بر دو کلمه «اقدام و عمل» تاکید موکد فرمودند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه حاجی‌آباد اقتصاد مقاومتی را فصل‌الخطاب دولت و مسئولین قرار داد و بیان داشت: بسیج در همه عرصه‌ها نقش‌آفرینی‌های سترگ و افتخار‌آفرینی را به همراه داشته است که نمونه آن افتتاح فاز 15 و 16 عسلویه که از سند افتخارات انقلاب اسلامی محسوب می‌شود.

این مسئول با تاکید بر نقش تاثیرگذار استراتژیک ایران در منطقه گفت: ایران اسلامی امروز در همه عرصه‌ها حرف برای گفتن دارد و دنیا قدرت ایران را باور کرده است و باید با یک وحدت همه‌جانبه از این موقعیت بی‌نظیر استفاده کنیم.

وی ضمن قدردانی از خدمات فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی حاجی‌آباد، نقش دانشگاه و بسیج دانشجویی را در تحقق پیام سال ضروری خواند و افزود: باید از ظرفیت دانشگاه برای تحقق اقتصاد مقاومتی بیشتر استفاده شود و با ایجاد یک قرارگاه فی‌سبیل‌الله در راستای پیام سال و با طرح‌های دانشجویی و دانشگاهی از این ظرفیت در راستای عمل به منویات مقام معظم رهبری گام‌های موثر برداریم.

در ابتدای این دیدار محمد حیدری‌نارمندی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی حاجی‌آباد گزارشی در خصوص برنامه‌ها و موفقیت‌های بسیج دانشجویی ارائه کرد و اظهار داشت: سال 94 سالی توام با موفقیت و پیشرفت‌های خوبی در حوزه‌های فرهنگی، آموزشی و پژوهشی برای این واحد دانشگاهی بود.

وی کسب رتبه سوم کشوری از سوی بسیج دانشجویی دانشگاه را مرهون تلاش‌های بی‌وقفه ناحیه مقاومت بسیج سپاه، مسئول این واحد در دانشگاه و همه همکاران برشمرد و افزود: هر کجا که بسیج احساس تکلیف کند با اخلاص و با تمام توان در خدمت بسیج خواهیم بود و از برنامه‌ها و اهداف این نهاد استقبال خواهیم کرد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار