در دیدار با خانواده شهداء عنوان شد

حرم حضرت زینب (س) در امنیت است

یکی از رزمنده مدافع حرم حضرت زینب (س) در دیدار با خانواده معظم شهداء گفت: به همت رزمندگان اسلام دشمن تا 5 کیلومتری حرم عقب رانده شده است و امروز حرم در امنیت کامل قرار دارد.
کد خبر: ۸۶۵۷۴۵۰
|
۲۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، یکی از رزمنده مدافع حرم حضرت زینب (س) در دیدار با خانواده معظم شهداء گفت: به همت رزمندگان اسلام دشمن تا 5 کیلومتری حرم عقب رانده شده است و امروز حرم در امنیت کامل قرار دارد.

جمعی از فرماندهان دفاع مقدس و رزمندگان مدافعان حرم با حضور در منزل خانواده سرداران شهید حمزه سلیم زاده و میر محمود بنی هاشم دیدار کردند.


در این دیدار یکی از همرزمان این شهداء و رزمنده مدافع حرم ضمن بیان خاطراتی از دوران دفاع مقدس و رشادت‌های شهیدان گفت: امروز به برکت و در سایه خون شهدای دفاع مقدس توانستیم در مقابل دشمنان اسلام مقاومت کنیم.


وی خطاب به خانواده های معظم شهداء گفت: استکبار جهانی در تلاش بود تا حرم حضرت زینب (س) را از سوریه ریشه کن کند و در این راستا دشمن توانسته بود تا به 200 متری حرم پیش روی کند اما امروز رزمندگان اسلام توانسته اند دشمنان را تا 5 کیلومتری حرم حضرت زینب (س) عقب رانده اند و اکنون هر گونه تهدید و حمله به حرم خنثی شده است و زائران حرم به راحتی می‌توانند با حضور در حرم مطهر حضرت زینب (س) به زیارت بپردازند.


وی خاطر نشان کرد: دفاع و حفظ حرم حضرت زینب (س) تنها به برکت خون شهدای مدافع حرم و شهامت شیعیان اسلام از نقاط مختلف دنیا محقق شد. امروز این حرم در سلامت و امنیت کامل به سر می‌برد.


این رزمنده تصریح کرد: تا زمانی که شیعیان نفس می‌کشند اجازه نخواهند داد دشمن به حریم اهل بیت (ع) تجاوز کنند و این امر تنها به برکت خون شهداء و فرماندهی، فرماندهانی همچون سلیم زاده و بنی هاشم که درس شجاعت و ایثار داده اند محقق شده است.

ارسال نظرات