مسئول سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس بسیج سلمان سیستان و بلوچستان گفت: مراسم رونمایی از کتاب "اسوه‌های صبر و ایثار" در زاهدان برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۵۷۴۵۶
|
۲۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۲

سرهنگ پاسدار عزیزالله صباحی در گفت‌وگو با خبرنگار خبر گزاری بسیج  اظهار داشت: مراسم رونمایی از کتاب اسوه‌های صبر و ایثار با حضور فرمانده سپاه استان سیستان و بلوچستان، مادران، همسران و فرزندان شهدا و ایثارگران در زاهدان برگزار شد.

وی افزود: در این کتاب خاطرات جمعی از بانوان فعال ستاد پشتیبانی جنگ، مادران همسران شهدا جانبازان و آزادگان زندگینامه شهدای زن استان و بانوان جانباز 20 درصد به بالای استان سیستان و بلوچستان به قلم خواهر بسیجی اسماء دهقان به رشته تحریر درآمده است.

صباحی گفت: چاپ اول این کتاب با تیراژ 2000 جلد انتشار یافته است و این کتاب با حمایت مرکز حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس بسیج و سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان به چاپ رسیده است.

وی با تاکید بر نقش موثر مادران و زنان در دوران سخت مبارزه بیان داشت: زنان در دوران دفاع مقدس هم نقش فیزیکی و هم نقش معنوی موثری را ایفا کردند و به صورت مستقیم و غیر مستقیم وارد صحنه کارزار دفاع مقدس شدند
ارسال نظرات