فرمانده سپاه استان در عیادت از پدر شهید پوراروج آبی بیگلو:
سرتیپ دوم پاسدار جلیل بابازاده گفت: پدران و مادارن شهدا با تقدیم فرزندان خود در راه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران که همه سرمایه زندگیشان بود، درس ایثار و گذشت را به ما یاد دادند.
کد خبر: ۸۶۵۷۴۷۸
|
۲۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از نمین، سرتیپ دوم پاسدار جلیل بابازاده با حضور در منزل شهید پوراروج آبی بیگلو از توابع بخش ویلکیج شهرستان نمین ضمن تبریک سال جدید و دیدار نوروزی از پدر وی که به علت بیماری و انجام عمل جراحی در یکی از بیمارستان های تهران بستری شد بود و در حال حاضر نیز دوران نقاهت و درمان خود را در منزل سپری می کند، عیادت کرده و جویای احوال وی شد.
فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل در این دیدار اظهار کرد: پدران و مادران شهدا از وارثان انقلاب اسلامی هستند.

وی با بیان اینکه وظیفه همه مسئولین خدمت به خانواده های معظم شهدا است، گفت: همه ما ميهمانان خانواده شهدا هستيم و خود را بدهكار و مدیون خون شهدا مي‌دانيم.

سردار بابازده بیان کرد: پدران و مادارن شهدا با اهدای فرزندان خود در راه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران که همه سرمایه زندگیشان بود، درس ایثار و گذشت را به ما یاد دادند.

وی در در ادامه سخنان خود از پدر شهید پوراروج خواست تا در طاعات و عبادات خود دعاگوی همه رزمندگان و مدافعان حرم و سلامتی مقام عظمای ولایت باشند.

در ادامه این دیدار فرهاد عبدالعلی پور فرماندار شهرستان نمین اظهار کرد: خانواده شهدا سرمایه عظیم کشور بوده و باید فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جوان بیش از پیش انتقال یابد.




ارسال نظرات