مسئول تعلیم و تربیت بسیج بروجن:

شهادت پاداش مجاهدان فی سبیل الله

حجت الا سلام عبدالله مرادی، گفت: شهادت کمترین پاداش مجاهدان فی سبیل الله است.
کد خبر: ۸۶۵۷۴۸۷
|
۲۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ مسئول تعلیم و تربیت بسیج سپاه ناحیه بروجن قبل از کلاس تفسیر سوره لقمان ضمن تبریک حلول ماه مبارک رجب و میلاد پر خیر و برکت حضرت امام محمد باقر (علیه السلام) گفت: ماه رجب ماه پر خیر و برکتی است ، در این ماه میلاد سه نفر از امامان (علیهم السلام) می باشد. این ماه با میلاد شروع امام باقر علیه السلام آغاز و با عید مبعث به پایان می رسد.

وی، در ادامه صحبت های خود به این مطلب اشاره کرد، که با میلاد حضرت علی (علیه السلام) در روز 13 رجب خط بطلانی بر خیلی از خرافات کشیده می شود .

مرادی سپس به وقایع تقویم انقلاب اشاره و 20 فرودین روز ملی فناوری هسته ای، سالروز شهادت سید مرتضی آوینی و هفته هنر انقلاب اسلامی و روز بسیج هنرمندان و 21 فروردین سالروز شهادت امیر سپهبد صیاد شیرازی را گرامیداشت.

وی در پایان این قسمت از صحبت های خود ضمن بیان خاطره ای از ابراز ناراحتی شهید احمد کاظمی پس از شهادت شهید صیاد شیرازی اشاره کرد و به تأسی از فرمایشات مقام معظم رهبری، تأکید کرد: اگر غیر از شهادت نصیب اینها می شد جای تعجب بود.

مسئول تعلیم و تربیت بسیج سپاه ناحیه بروجن با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع حرم استان چهارمحال و بختیاری ازجمله شهید علی طاهری که در روزهای اخیر به فیض شهادت نایل آمده و در گلزار شهدای روستای سرتشنیز آرام گرفت، شهادت را کمترین پاداش مجاهدان فی سبیل الله عنوان کرد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار