با حضور سردار کریمی، فرماندهی سپاه روح الله استان مرکزی :
با حضور سردار کریمی، فرماندهی سپاه روح الله استان مرکزی و مسئولین شهرستان فراهان حوزه مقاومت بسیج تلخاب افتتاح شد.
کد خبر: ۸۶۵۷۵۰۱
|
۲۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۴
خبرگزاری بسیج،مرکزی

سردار کریمی، فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی در مراسم افتتاحیه حوزه مقاومت بسیج تلخاب با اشاره به مردمی بودن سپاه گفت: انقلاب اسلامی ایران مردمی است و به وسیله ی مردم شکل گرفت، سپاه هم مردمی است و نیروهای آن از بطن مردم هستند.
 
وی با اشاره به ماموریت های سپاه پاسداران افزود: سپاه با کمک مردم از انجام ماموریت ها سربلند بیرون آمده است و مردم ایران در پیروزی های سپاه سهیم هستند.
 
کریمی نیروهای سپاه پاسداران را خدمتگزار مردم دانست و اظهار کرد: حضرت امام(ره) خود را خدمتگزار مردم می دانست و فرمود؛ "اگر من را خدمتگزار بگویند، بهتر است"، نیروهای سپاه پاسداران به عنوان فرزندان این نظام، خدمتگزار مردم هستند.
 
فرماندهی سپاه روح الله استان مرکزی با اشاره به منویات رهبری در حوزه اقتصاد مقاومتی گفت: سپاه پاسداران با تمام توان در حوزه اقتصادمقاومتی در خدمت دولت و ملت ایران است و در این زمینه از هیچ اقدامی فروگذاری نمی کند و با تمام تلاش در این راستا قدم برمی دارد.
 
وی با بیان فعالیتهای بسیج سازندگی در حوزه اقتصاد مقاومتی افزود: بسیج سازندگی مانند جهاد سازندگی اوایل انقلاب شروع به سازندگی کرده و با حضور جوانان در راستای سازندگی در بخش های مختلف قدم برداشته است.
 
کریمی با اشاره به اشتغالزایی جوانان گفت: امسال بسیج سازندگی بهتر از سالهای گذشته در حوزه اقتصاد مقاومتی بخصوص اقتصاد خرد عمل می کند، سپاه پاسداران سالانه حدود 3 هزار شغل در عرصه های مختلف ایجاد می کند.
 
فرماندهی سپاه روح الله استان مرکزی افزود: سپاه پاسداران در راستای منویات رهبری در کنار فرمانداران با حمایت جهاد کشاورزی و صنعت و معدن با تمام توان وارد میدان عمل می شود و در حوزه اقتصاد مقاومتی انجام وظیفه می کند.
 
وی با اشاره به مشکلات اقتصادی اظهار کرد: باید دست در دست یکدیگر دهیم و با رهنمودها و فرامین رهبری و با حمایت از دولت از پس مشکلات اقتصادی بر بیاییم و در همه عرصه ها موفق باشیم.
 
مجید تلخابی، منتخب شورای نگهبان در استان قزوین که زادگاهش روستای تلخاب است، امروز در مراسم افتتاحیه حوزه بسیج تلخاب گفت: مردم متدین و ولایت دهستان تلخاب از هر اقدامی در سطح روستا استقبال می کنند.
 
وی افزود: مردم دهستان تلخاب و جوانانش در راستای اهداف نظام جمهوری اسلامی و پشتیبانی از ولایت همیشه پیش قدم بوده اند و با نثار خون شهدا و ایثارگری جانبازان در پیروزی انقلاب اسلامی و دفاع از این نظام سهیم هستند.
 
تلخابی با اشاره به منویات رهبری در افزایش توان موشکی ایران اظهار کرد: فرمایش رهبری در راستای افزیش توان موشکی ایران به حق است، نظام جمهوری اسلامی ایران باید از توان نظامی خوبی برخوردار باشد تا هر کسی قدرت دست درازی به کشور را نداشته باشد.
 
منتخب پنجمین مجلس شورای نگهبان بالاترین قدرت دفاعی کشور را مردم ایران دانست و گفت: هر چقدر نظام جمهوری اسلامی ایران توان دفاعی خود را بالا ببرد، امنیت کشور ارتقا یافته است و رضایت مردم به عنوان قدرت دفاعی کشور سبب بالابردن توان دفاعی نظام جمهوری اسلامی هست.
 
سرهنگ مهدی حیات غیبی،فرماندهی سپاه ناحیه فراهان با اشاره به افتتاح حوزه شهدای تلخاب افزود: از اواخر سال 92 پیگیری های لازم برای راه اندازی حوزه شهدای تلخاب آغاز شد و با همکاری مردم روستای تلخاب زمینی در روستا خریداری شد و ساخت ساختمان حوزه تلخاب شروع شد.
 
وی افزود: ساختمان حوزه مقاومت بسیج تلخاب و حسینیه این حوزه امروز افتتاح می شود و سالن ورزشی شهدای تلخاب هم در کنار حوزه بسیج در حال ساخت می باشد.
 
حیات غیبی اظهار کرد: کسی که امروزه دغدغه اسلام را داشته باشد نمی تواند نسبت به بسیج بی تفاوت باشد و حوزه‌های مقاومت بسیج با همتی مضاعف که نیاز این منطقه است به کارهای فرهنگی و اجتماعی خواهد پرداخت.
 
فرماندهی سپاه ناحیه فراهان خاطر نشان کرد: با فداکاری و ایثارگری شهدای انقلاب و هشت سال دفاع مقدس این انقلاب به ثمر رسید و امروز اگر خواستار عزتت و اقتدار کشور هستیم باید در مقابل مشکلات و تهدیدها ایستادگی کنیم.
 
 در ادامه مراسم مسئولین بر حضور بر مزار شهدای تلخاب حضور یافتند و با نثار فاتحه یادی از شهدای این روستا کردند و حوزه مقاومت بسیج تلخاب توسط پدر شهید محمد علی تلخاب افتتاح شد.



فراهان خبر
ارسال نظرات