خطیب جمعه رشتخوار بیان داشت: کشور ما با وجود تحریم نسل دوم و سوم سانترفیوژها را ساخت و قطعا با وجود همین تحریم‌ها به پیشرفت اقتصادی خواهیم رسید.
کد خبر: ۸۶۵۷۵۱۰
|
۲۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی حجت السلام مهدی بهرمند خطیب نماز جمعه شهرستان رشتخوار روز گذشته در جمع باشکوه نمازگزاران این هفته مسجد علی ابن ابی طالب شهرستان رشتخوار با اشاره به قرار گرفتن در استانه ماه رجب در خصوص ویژگی های این ماه اظهار داشت: پیامبر اکرم (ص) در این خصوص میفرمایند، ماه رجب ماه استغفار است و هرکس در این ماه روزه بگیرد خداوند آتش جهنم را از او دور خواهد ساخت.

وی در ادامه به قرار گرفتن در ۲۰ فروردین، روز ملی فناوری هسته ای اشاره کرد و افزود: فناوری هسته ای نماد پیشرفت کشور و دلیلی برای تلاش در خودکفایی اقتصادی ما خواهد بود.

وی همچنین در ادامه در خصوص پیشرفت های کشور در زمینه هسته ای تصریح کرد: پیشرفت های ما در زمینه هسته ای به گونه ای بوده است، که دشمن خودش در مقالات و سخنرانی ها، اعتراف می کند که کشور ایران در زمینه فناوری هسته ای یک استثناء است.

خطیب جمعه شهرستان رشتخوار یاداور شد: کشور ما کشوری بود که با وجود تمامی تحریم های ظالمانه توسط دشمن، نسل دوم و سوم سانترفیوژها را ساخت، آیا ما در زمینه پیشرفت اقتصادی نمی توانیم به این موفقیت دست یابیم، که این امر تنها با همبستگی و حرکت جهادی مسئولین و مردم مطمئنا به نتیجه خواهد رسید.

وی به قدرت نظامی کشور در سال های گذشته که از توان بالایی برخوردار نبود، اشاره کرد و اذعان داشت: با وجود تمام تحریم ها امروز کشور ما در زمینه های نظامی به پیشرفت های چشمگیری دست یافته است، ساخت موشک های بالستیک، و موشک های ماهواره بر و دستیابی به این فناوری ها نشان از قدرت ایران و توانایی مردم عزیزمان در زمینه پیشرفت های اقتصادی خواهد داشت.

وی در ادامه به سالروز قطع روابط سیاسی ایران با آمریکا اشاره و تصریح کرد: قطع روابط کشور در واقع این نیست که ما  بگوییم پشت درهای بسته زندگی خواهیم کرد، این بدان معناست که ما درهای قدرت این نظام را به سوی مستکبران و زورگویان خواهیم بست. آمریکا به دنبال روابط دوستانه نبوده و نیست و تنها به دنبال یک خدمتگزار است و به گفته امام (ره) ما با آمریکا رابطه برقرار نخواهیم کرد مگر اینکه آمریکا آدم شود.

حجت السلام مهدی بهرمند همچنین در ادامه به بحث برجام و گذشت ۳ ماه از توافقات آن اشاره و خاطر نشان کرد: حدود ۳ ماه از توافقات برجام میگذرد و تنها همه یک نوشتار و یک برجام کاغذی است، چرا؟ چون کسی نیست از آمریکا بپرسد به تعهدات خود عمل کرده است یا نه، این در حالیست که بانک های ما هنوز از سوی بانک های اروپایی در تحریم به سر میبرند، همچنین در بحث فروش نفت کشور ما هنوز با مشکل مواجه هست.

ارسال نظرات
پر بیننده ها