سال گذشته با همت همه اعضای این مجموعه کانون بسیج ورزشکاران فریدونکنار در بخش‌های فرهنگی و ورزشی درخشید و توانستیم رتبه چهارم را در رده کانون‌های استان برای نخستین‌بار به دست بیاوریم.
کد خبر: ۸۶۵۷۵۲۹
|
۲۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۱



خبرگزاری بسیج مازندران، مدیر کانون بسیج ورزشکاران شهرستان فریدونکنار گفت: کمبود فضای ورزشی و نبود اسپانسر از بزرگ‌ترین مشکلات ورزش در فریدونکنار است.

مرتضی اسدپور اظهار کرد: ایجاد تعامل و همگرایی سازنده با جامعه ورزش فریدونکنار و جذب و سازماندهی ورزشکاران و مربیان مهم‌ترین هدف کانون بسیج ورزشکاران در سال 1395 است.

وی افزود: جذب، سازماندهی و به‌کارگیری ورزشکاران بسیجی از اصلی‌ترین برنامه‌های کانون بسیج ورزشکاران در حوزه‌های مختلف فرهنگی و اجتماعی است.

مدیر کانون بسیج ورزشکاران شهرستان فریدونکنار تصریح کرد: مهم‌ترین عملکرد کانون بسیج ورزشکاران در سال 94 در این مجموعه برگزاری نخستین یادواره شهدای ورزشکار، دیدار با خانواده‌های معظم شهدای ورزشکار و تجلیل از ورزشکاران و مربیان بوده است.

اسدپور با توجه به پرجمعیت بودن و علاقه‌مندی زیادی که نوجوانان و جوانان در این شهرستان به ورزش دارند، اضافه کرد: کمبود اماکن ورزشی در این شهرستان، نبود سالن‌های سرپوشیده چندمنظوره و زمین‌های چمن، کمبود استخر سرپوشیده و نبودن حامی ورزشی شامل شرکت‌ها، کارخانجات و موسسات از مهم‌ترین مشکلات حوزه ورزش شهرستان فریدونکنار محسوب می‌شود.

وی ادامه داد: مهم‌ترین هدف کانون بسیج ورزشکاران ایجاد تعامل و همگرایی سازنده با جامعه بزرگ ورزش فریدونکنار به ویژه نخبگان ورزش به منظور حصول به اهداف متعالی فرهنگی و ارزشی است.

این مسئول خاطرنشان کرد: ترویج فرهنگ شهادت و ایثارگری در بین جوانان و ورزشکاران برای آشنایی هرچه بیشتر آنان با وقایع دفاع مقدس در دستور کار کانون بسیج ورزشکاران شهرستان فریدونکنار قرار گرفته است.

اسدپور تصریح کرد: شورای قشر بسیج ورزشکاران شهرستان فریدونکنار تشکیل شده است و این شورا به عنوان اتاق فکر عملکرد مناسبی در عرصه‌های مختلف فرهنگی منطقه دارد.

وی گفت: سال گذشته با همت همه اعضای این مجموعه کانون بسیج ورزشکاران فریدونکنار در بخش‌های فرهنگی و ورزشی درخشید و توانستیم رتبه چهارم را در رده کانون‌های استان برای نخستین‌بار به دست بیاوریم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها