خبرهای داغ:
خبرگزاری بسیج: فرمانده پایگاه شهدای پالایشگاه تبریز گفت: کارکنان این شرکت از جلسات حلقه های صالحین پایگاه مقاومت شهدای شرکت پالایش نفت تبریز استقبال خوب و گسترده ای دارند.
کد خبر: ۸۶۵۷۵۴۵
|
۲۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج در اذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی پالایشگاه تبریز، محمد حسین یعقوبیان زاده در گفت و گو با خبرنگاران افزود: این جلسات با محوریت تبیین ارزش های اجتماعی پالایشگاه و با مشارکت همه مدیران، روسا و کارکنان شرکت پالایش نفت تبریز بصورت منسجم از دی ماه سال 94 در حال برگزاری است.

وی با اشاره به حضور موثر و چشمگیر کارکنان دراین جلسات اظهار کرد: تاکنون بیش ازیک هزار و 100 نفر ساعت جلسه با مربیگری حجت الاسلام محمود هادی (امام جماعت پالایشگاه) برگزار شده که امیدواریم با حمایت های بیش از پیش مدیریت ارشد سازمان، شاهد پربارتر شدن این جلسات باشیم.

یعقوبیان زاده با اشاره به اینکه چشم انداز پالایشگاه تبریز پیشرو بودن در بین پالایشگاه های منطقه خاورمیانه با اعتبار جهانی است، خاطرنشان کرد: با مشارکت و همفکری همه کارکنان شرکت برای دسترسی به این چشم انداز با توجه به ارزش های اجتماعی و سازمانی تلاش م یکنیم.

وی از جمله ارزش های اجتماعی شرکت پالایش نفت تبریز را صداقت در گفتار، متانت در رفتار، مثبت اندیشی، ترویج کارگروهی و تلاش در تقویت روحیه جمعی برشمرد.

فرمانده پایگاه شهدای پالایشگاه تبریز، فراهم شدن فضای یادگیری و آشنایی با مفاهیم ارزش های اجتماعی و بکارگیری آموزه ها در محیط شرکت و خانواده، افزایش هم دلی و همسویی و صمیمیت بیش از پیش کارکنان و روسا، آشنایی با آموزه های دینی و احادیث و روایات نقل شده از ائمه اطهار در خصوص ارزش های اجتماعی را از دیگر اهداف این جلسات برشمرد.

ارسال نظرات