سخنی دلسوزانه با شهردار و شورای شهر!

اگر شما ذره‌ای به این شهر و مردمانش اهمیت می‌دادید به جای مصادره زحمات بچه‌های گروه مردمی «مشکین شهر ما» فکری به حال چاله چوله‌های خیابان‌های این شهر می‌کردید.
کد خبر: ۸۶۵۷۵۷۱
|
۲۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از مشگین شهر، عد از دروغ پراکنی برخی از عوامل و اعضای شورای شهر در مورد رنگ‌آمیزی و نقاشی‌های دیواری ، این بار نوبت به سازمان تاکسیرانی رسید تا آنان نیز از این قافله عقب نمانده و سهمی از این خوان گسترده دروغ پراکنی که شهرداری و شورای شهر راه انداخته‌اند، داشته باشند.

قضیه از این قرار است که شایعاتی که از طرف مجموعه شهرداری و شورای شهر در خصوص رنگ امیزی سطح شهر صورت گرفته است این روزها برخی از رانندگان تاکسی دست به شایعه پراکنی و ایجاد شائبه در بین مردم زده اند و به هر مسافری که سوار تاکسی‌ها می‌شود چنین القاء نمایند که هزینه رنگ، رنگ‌آمیزی‌ها و نقاشی‌ها را شهرداری مشکین شهر تقبل کرده است و کسانی که به این طراحی‌ها و نقاشی‌ها مبادرت کرده و یا می‌کنند دانشجویان علاقه‌مند به این کارها هستند.

قبل از هر چیز توصیه می‌شود رانندگان محترم و زحمتکش در امور تاکسیرانی خود را بازیچه و آلت دست آقایان شهرداری و شورای شهر نکنند.

آقایان شهردار و شورا؛ آیا فکر نمی‌کنید با این کارهای کودکانه ، سردرگم و نسنجیده، بیش از پیش خودتان را مسخره این و آن کرده و در نزد افکار عمومی کوچک و کوچک‌تر می شوید؟

مگر همین گروه مردم نهاد نبودند که ناجی شما شدند و با کارهایشان جلو انحلال شما را گرفتند.

ای کاش فقط 10 روز دیرتر به کارهای عملیاتی میدانی دست زده می‌شد آن وقت عاقبت شما را همین مردم می‌دیدند و آن وقت می‌فهمیدید که یه من ماست چقدر کره دارد.

مگر همین دیروز نبود که وزیر محترم دولت به مشکین شهر آمد و عملکرد همه شما را به باد سخره گرفت. حتماً خواهید گفت که اون موقع شهردار، شهردار فعلی نبود. درست می‌فرمایید اما اعضای شورای شهر که عوض نشده‌اند و همین شماها بودید که شهردار وقت را انتخاب کرده بودید.

آیا زمان آن نرسیده است که اندکی به خود آیید؟ به خدا اگر اینجانب به جای شماها بودم و این همه مورد هجمه افکار عمومی قرار می‌گرفتم ، لحظه‌ای درنگ نمی‌کردم و استعفای خود را تقدیم مسئولان محترم دولت می‌کردم.

اگر شماها این همه تدبیر ، فراست، کیاست و شهامت در نهاد تک تک‌تان جاری بود تا حالا کجا بودید؟

آیا می‌دانید این شهر تا به حال چندین دوره انتخابات به خود دیده است؟ مطمئنم نمی‌دانید!!! چون اگر می‌دانستید سال‌ها قبل اقدام به پاک نمودن شعارهای انتخاباتی سالهای قبل و آلودگی دیوارهایی می‌کردید که سالهاست به این مردم دهن‌کجی می‌کنند.

همان طوری که ما این کار را کردیم و شعارهایی را از دیوارها پاک کردیم که مربوط به چندین دوره انتخابات قبل بود. اگر شما ذره‌ای به این شهر و مردمانش اهمیت می‌دادید به جای مصادره زحمات بچه‌های گروه مردمی «مشکین شهر ما» فکری به حال چاله چوله‌های خیابان‌های این شهر می‌کردید که هر جا قدم می‌گذاری، نفرین سوزناکی است که از زبان کوچک و بزرگ و زن و مرد و بچه ، پشت سر شماها بر زبان ها جاری می‌شود. و یا فکری به آشغال‌ها و زباله‌های خیابان‌ها، سطل آشغال‌ها، آسفالت‌ها (که جان می‌دهد برای کشت و زرع) و هزاران هزار معضل دیگر می‌کردید که وقتی مهمانی وارد شهر می‌شود آدمی از خجالت آب می‌شود و نمی‌داند چگونه این همه قصورات آقایان را توجیه بکند!

آقایان شهرداری و شورای شهر ؛ خودتان بهتر از هر کسی می‌دانید که بازنده این حرکت خودجوش مردمی که اقدام به پاکسازی و رنگ‌آمیزی دیوارهای شهر نموده‌اند، شما هستید و باز خودتان بهتر می‌دانید که از آغاز این حرکت مردمی همواره سنگ‌اندازی کرده‌اید و پشت پرده تلاش‌های زیادی صورت داده‌اید تا زحمات فرزندان غیرتمند این شهر را به نام خودتان مصادره کنید اما هر حرکتی که کرده‌اید توسط همین مردم نقش برآب شده است و از این به بعد هم چنین خواهد شد.

آوازه این حرکت فرهنگی در سرتاسر ایران اسلامی پیچیده است و نتیجه آن تقدیرنامه ای است که از طرف دفتر مشارکت های مردمی سازمان حفاظت از محیط زیست کشور است که در آن از زحمات گروه مردمی «مشکین شهر ما» تقدیر و تشکر به عمل آمده و طی نامه‌ای به اداره کل محیط زیست استان اردبیل تأکید شده است که از این گروه مردمی همه جانبه حمایت بشود.

می‌دانم که مغرضانه با قضیه برخورد می‌کنید و معنی آن این است که شماها چشم دیدن همکاری و مشارکت مردم با نهادهای دولتی را ندارید و همواره دست به شیطنت هایی می زنید که زحمات این مردم را نادیده گرفته و به نام شهرداری و شورا ضبط کنید و این کار شماها دهن کجی به گفته‌های رئیس جمهور محترم جمهوری اسلامی قلمداد می‌کنیم که در همایش گروه‌های مردم نهاد اظهار داشتند: «دولت نباید همه وظایف را به تنهایی بر دوش بگیرد، اساس سیاست دولت بر این است که در همه امور و هر جایی که می‌تواند وظایف را به مردم و تشکل‌های مردمی واگذار کند».

انتهای پیام/
ایرج موذن زاده مدیر گروه خودجوش مردمی «مشکین‌ما»

ارسال نظرات
آخرین اخبار