فرماندار نیر:

پیشرفت فیزیکی 45 درصدی مجتمع آبرسانی شهید محمدزاده

مهدی احمدی گفت: مجتمع آبرسانی شهید محمدزاده در حال احداث بوده که از پیشرفت فیزیکی 45 درصدی برخوردار است.
کد خبر: ۸۶۵۷۶۰۱
|
۲۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از نیر، مهدی احمدی فرماندار شهرستان نیر به همراه بخشدار بخش مرکزی و مدیران و روسای ادارات میراث فرهنگی، بنیاد مسکن، امور آب، امور عشایری، منابع طبیعی، ورزش و جوانان، آب و فاضلاب روستایی و جهاد کشاورزی علاوه بر بازدید از سه روستای قره شیران، چهره برق و کورعباسلو از نزدیک به بررسی مسائل و مشکلات این روستاها پرداخته و در خصوص رسیدگی به مشکلات مطرح شده تا حد امکان قول مساعد دادند.

مهدی احمدی در این بازدید از درحال اجرا بودن مجتمع آبرسانی شهید محمدزاده خبر داد و گفت: با توجه به اینکه مشکل اکثر روستاهای شهرستان آب شرب است مجتمع آبرسانی شهید محمدزاده در حال احداث بوده که از پیشرفت فیزیکی 45 درصدی برخوردار و با تکمیل این مجتمع 18 روستای شهرستان نیر که این سه روستا هم جزو آنهاست از نعمت آب شرب سالم بهره مند خواهند شد.

فرماندار نیر در ادامه به اجرای طرح هادی این سه روستا هم اشاره کرد و گفت: تاکنون 660 میلیون تومان برای اجرای طرح های هادی این سه روستا هزینه شده و به محض تامین اعتبار فازهای بعدی اجرایی خواهد شد.

احمدی در ادامه از صدور 534 جلد سند مالکیت روستایی در این سه روستا و مقاوم سازی 183 واحدخبر داد و گفت: مطالعه بازنگری نقشه طرح هادی روستاهای قره شیران و کورعباسلو در دست مشاورین است.

وی همچنین از ساماندهی آبگرم قره شیران و مناطق نمونه گردشگری بخصوص قلعه بوینی یوغون هم خبر داد.

در این دیدار همچنین شوراهای هر روستا، دهیاران و تعدادی از اهالی روستا در حضور فرماندار به طرح مشکلات خود پرداختند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات