با تعامل بيشتر پليس و راه و شهرسازي مي توان بهترين خدمت را به شهروندان ولايت مدار زنجان ارائه كرد.
کد خبر: ۸۶۵۷۶۴۲
|
۲۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۴
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، فرمانده انتظامي استان زنجان در ديدار با مهندس وثوق رئيس راه و شهرسازي و پايانه هاي استان زنجان گفت: راه و شهرسازي و پليس شباهت هاي زيادي در خدمت گذاري به مردم دارند و آن فراهم كردن بستر زندگي بهتر و آسانتر براي شهروندان است.

سردار عليرضا صالحي افزود: با تعامل بيشتر پليس و راه و شهرسازي مي توان بهترين خدمت را به شهروندان ولايت مدار زنجان ارائه كرد.

وي اظهار داشت: امنيت پايدار فرآيندي است که از تعامل و مشارکت سازنده همه سازمانها، اقشار و گروههاي اجتماعي حاصل مي شود و در سايه تعامل خوب و گسترده بين نيرو انتظامي و راه و شهرسازي است كه ارائه خدمات مطلوب تر براي شهروندان ميسر مي شود.

سردار صالحي ضمن اعلام آمادگي براي همكاري هرچه بيشتر با همه سازمان ها و اقشار و گروه هاي اجتماعي اظهار كرد: بر اثر اين همدلي، هماهنگي و همسويي است كه مي توانيم بخشي از خواسته هاي شهروندان را برطرف نماييم و اگر اين همدلي و هماهنگي وجود نداشته باشد قطعا اثرات آن به مردم باز خواهد گشت.

فرمانده انتظامي استان زنجان داشتن امنيت مطلوب را علاوه بر مشاركت همه اقشار مختلف جامعه نيازمند پليسي کارآمد ، علمي، هوشمند و مقتدر دانست و تصريح كرد: پليس امروز يك پليس علمي، موفق، ولايت مدار و توانمند است.

اين مقام ارشد انتظامي استان افزود: عمده ترين بحث پليس جامعه محور جلب مشاركت مردم است و جلب اين مشاركت با ابزارهاي سنتي و ديدگاه هاي قديمي امكان پذير نيست و بايد پليس جامعه محور و به روز باشد.

در ادامه مهندس وثوق از تلاش ها ي فرمانده انتظامي استان و كاركنان در برقرار نظم و امنيت مطلوب استان تقدير و تشكر كرد و بر گسترش تعاملات بين شهرداري و نيروي انتظامي در خدمات رساني هرچه بهتر به مردم تاكيد كرد.

ارسال نظرات