موسس مدرسه علمیه انور صادق(ع) در گفتگو با «بسیج»:
جعفر علم الهدی گفت: رییس جمهور و کابینه مربوطه چون در عرصه مذاکرات برجام نتیجه مثبت نگرفتند و خود را در آستانه سرافکندگی می‎بینند که نتیجه عملکرد بد اقتصادی‌شان است اقتصاد را منوط به رفع تحریم می‌دانند و این یعنی نیاز به غیر و غریبه است و خمودگی در برابر دشمن.
کد خبر: ۸۶۵۷۶۶۳
|
۲۲ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۴

جعفر علم الهدی موسس مدسه علمیه انور صادق(ع) در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، اظهار داشت: به نظر من زمانی دولت می‎تواند دستور اقتصاد مقاومتی را در حرکت خود قرار دهد که از آئین نامه و برنامه آگاهی داشته باشد متاسفانه آنچه از سخنان مجریان کشور شنیده می‎شود تعداد افراد اندکی به محتوای این فرمان و آیین نامه پی برده‎اند.

وی با بیان اینکه صحبت‎های آقای نوبخت در زمینه اقتصاد مقاومتی شعارگونه است افزود: با توجه به اینکه آقای نوبخت شرح و چکیده تصمیمات در جلسات مرتبط را مطرح می‎کند فقط اسمی از اقتصاد مقاومتی می‎برند و این در حالی است که اقتصاد را وابسته به دشمنان و در خلاف استقلال اقتصادی پیش می‎برد.

علم الهدی خاطر نشان کرد: رییس جمهور و کابینه مربوطه چون در عرصه  مذاکرات برجام نتیجه مثبت  نگرفتند و خود را در آستانه سرافکندگی می‎بینند که نتیجه عملکرد بد اقتصادی شان است اقتصاد را منوط به رفع تحریم می‎پندارند این یعنی نیاز به غیر و غریبه است و خمودگی در برابر دشمن است.

ارسال نظرات