امام جمعه مهریز گفت: هیچ رابطه و آشتی میان اسلام و کفر جهانی وجود ندارد و باید همواره با قدرت در برابر زیاده خواهی های دنیای استکباری ایستادگی کرد .
کد خبر: ۸۶۵۷۶۷۲
|
۲۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از مهریز: حجت الاسلام والمسلمین علی برهان در خطبه های نمازجمعه این شهرستان با قرائت آیه شریفه اشداء علی الکفار رحمابینهم به تفسیر آن پرداخت و افزود: بر اساس نص صریح قرآن کریم باید همواره در مقابلدشمنان ایستادگی کرد.

وی ادامه داد: هیچ رابطه و همکاری بین اسلام و انقلاب اسلامی با کفار و منافقان وجود ندارد و باید همواره با بینش و بصیرت در برابر کفر جهانی ایستادگی کرد.

امام جمعه مهریز در ادامه به توطئه های دشمنان علیه انقلاب اسلامی بخصوص در بحرین و یمن با همدستیدولت عربستانو حمایت های آمریکا اشاره و آن را نشان دهنده اوج دشمنی های آنها دانست.

برهان اظهار داشت:راه مستقیم الهی همان راه نورانی امامت و ولایتو راه کفر ستیزی و استکبار ستیزی در طول تاریخ است.

وی گفت: آزادیو دموکراسی غربی راهعزت نیست، راهنابودی و بر خلاف دین و ارزش های الهی است و باید در برابر آن ایستادگی نمود.

امام جمعه مهریزدر ادامه به اهمیت ورزش و نقش آن در تامین سلامتی مردم و جوانان پرداخت و یکی از ورزش های مناسب را کوهنوردی ذکر کرد.

برهان گفت:ورزش کوهنوردیورزش خوبی است که حتی مقام معظم رهبری نیز از آن استفاده می کنند و باید به آن عنایت شود.

وی همچنین به ماه پربرکت رجب المرجب و اهمیت آن اشاره کرد و از مردم خواست تا قدر لحظات این ماه نورانی و پر برکت را بدانند.

برهان همچنین به مراسم معنوی اعتکاف در این ماه اشاره کرد و گفت: باید اعتکاف تنها برای رضایت خدا و با نیت خالص باشد.

ویدر ادامه به لزوم گرفتن اخبار صحیح از رسانه هایموثق اشاره کرد و اظهار داشت: رسانه های بیگانه مثل بی بی سی تنها به دنبال تحقق اهداف کفر جهانی هستند.

ارسال نظرات