مشاور عالی فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:
مشاور عالی فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مراغه گفت: دشمنان از تفکر و روحیه متعالی ملت ایران در هراس هستند.
کد خبر: ۸۶۵۷۷۰۷
|
۲۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، خسرو عروج در همایش شهدای مدافع حرم پایگاه شهید صیاد شیرازی مراغه افزود: دشمنان قسم خورده اسلام و انقلاب نه از تجهیزات مان بلکه از مردم و روحیه جهادی و شهادت طلبانه و حهادی ملت بزرگ ایران می ترسند.

وی اظهار کرد: دشمن با توجه به شکست های متعدد خود در عرصه های مختلف به دنبال تضعیف این روحیه و خصائل نیک و برگزیده این ملت در برابر استکبار جهانی است.

این پیشکسوت هشت سال دفاع مقدس خاطرنشان کرد: اکنون همه قدرت های شیطانی دنیا در برابر ملت بزرگ ایران و امت اسلامی صف آرایی کرده ولی بزرگترین عرصه جهاد ما جهاد اکبر و تقویت روحیه و باورهای اسلامی و انقلابی است.

سردار عروج اضافه کرد: زندگی نامه و سیره شهدای بزرگ ایران اسلامی به ویژه شهدای مدافع حرم الگویی بزرگ برای نسل های آینده و جوانان این مرز و بوم بوده و دشمن این روحیه و تفکر را نشانه گرفته است.

وی ادامه داد: اکنون میدان جهادی که در برابر دشمنان و استکبار جهانی وجود دارد همانند میدانی است که امام حسین(ع) در برابر لشگر نفاق و کفر ایستاده بودند.

مشاور فرمانده سپاه گفت: بر اساس سخنان شهدا به ویژه شهید سرافراز لشگر اسلامی شهید صیاد شیرازی هرگاه ساده زیستی ما به رفاه طلبی و آسوده زیستی تبدیل شود؛ یقین بدانیم که در برابر دشمن و توطئه های آن زمینگیر خواهیم شد.

عروج تصریح کرد: وجود فرهنگ جهاد و شهادت که برگرفته از فرهنگ سرخ عاشورا بوده؛ اگر از دل های مردم و جوانان بیرون رود دشمن به سادگی می تواند ارزش ها و آرمان های ما را تضعیف کند و به آن ها ضربه زند.

وی اظهار کرد: اکنون رسالت ما در راستای صیانت از ارزش ها و آرمان های متعالی اسلامی و انقلابی توجه به منویات رهبری و تقویت روحیه و تفکر بسیجی و جهادی است.

فرمانده سپاه مراغه نیز در این همایش گفت: هرگاه توطئه ای از سوی دشمن علیه ملت بزرگ ایران آغاز شده ٰمنویات رهبر فرزانه انقلاب خط بطلانی بر این نقشه های شوم بوده است.

رضا سامی افزود : عمل به منویات رهبری به ویژه در راستای تحقق شعار سال با عنوان اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل رسالتی مهم به خصوص برای بسیجیان و ملت بزرگ ایران است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها