فرمانده‌ سپاه قدس گیلان با اشاره به اینکه برگزاری کنگره‌ی هشت هزار شهید استان چندین سال به تعویق افتاد از عزم جدی برای برگزاری این کنگره خبر داد و گفت: برگزاری کنگره‌ی هشت هزار شهید استان گیلان بزرگترین رویداد استان در سال ۱۳۹۵ خواهد بود.
کد خبر: ۸۶۵۷۷۱۹
|
۲۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از گیلان، سردار عبدالله‌پور در دیدار نوروزی اعضای شورای شهر رشت با بر همکاری مشترک برای اجرای کنگره‌ی بزرگ هشت هزار شهید استان گیلان تاکید کرد و گفت: گیلان علاوه بر اینکه سرزمین سبزه، گل، گیاه و تفریح است با تقدیم هشت هزار شهید ثابت کرده که سرزمینی است که همواره مدافع نظام،ولایت و انقلاب نیز بوده و جوانان این مرز و بوم با نشات گرفتن از الطاف الهی نشان داده‌اند که اجازه‌ی دست‌اندازی به دشمنان را نخواهند داد.

وی با اشاره به اینکه برگزاری کنگره‌ی هشت هزار شهید استان چندین سال به تعویق افتاد از عزم جدی برای برگزاری این کنگره خبر داد و گفت: برگزاری کنگره‌ی هشت هزار شهید استان گیلان بزرگترین رویداد استان در سال ۱۳۹۵ خواهد بود و باید از همه‌ی توان و امکان در ثبت خاطرات و ایثارگری‌های شهدا استفاده کرد.

سردار عبدالله‌پوراضافه کرد:قطعاً هر کس برای شهدا هر کاری که می‌تواند انجام دهد، شهدا خودشان شفیع او خواهند بود.

وی با قدردانی از اعضای شورا از همت خوب آنان در زنده‌نگه‌داشتن ارزش های اصیل شهدا و انقلاب اسلامی قدردانی کرد.

ابراهیم جوادی مسوول دبیرخانه‌ی این کنگره نیز با تاکید بر اینکه ارتباطات خوبی با شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر رشت برای اجرای این کنگره وجود دارد،گفت: درخواست ما از شورا و شهرداری فضاسازی شهری و آماده کردن شهر برای برگزاری این کنگره است.

وی با اشاره به اینکه هرچند برگزاری این کنگره به همه‌ی شهرهای استان برمی‌گردد،اما قطعاً بیشترین تمرکز به روی شهر رشت وجود دارد و به همین دلیل میدان شهرداری رشت می‌تواند مکانی مناسب برای برگزاری این رویداد بزرگ باشد.

محمد رفیعی نوده در ادامه هم با اشاره به همفکری اعضای شورای شهر در اجرای برنامه‌های مهم این کنگره گفت:ان‌شاء الله در مصوبه‌یی از شهردار رشت خواهیم خواست تا نهایت همکاری را برای اجرای این کنگره مبذول دارد.

فاطمه شیرزاد هم با تبریک سال نو، میلاد حضرت فاطمه زهرا(س) و تبریک و تسلیت به مناسبت شهادت شهدای اخیر گفت: همه‌ی ما مرهون خون شهدا هستیم و توفیق خدمت به آنها وظیفه‌ی ما است.

وی به فضاسازی شهری برای برگزاری کنگره اشاره کرد و گفت:معاونت خدمات شهری و سازمان زیباسازی شهرداری رشت تمام تلاش خود را برای این مهم مبذول خواهند کرد.

شیرزاد همچنین به اعطای نشان ایثار به مادران شهدا به ویژه مادران شهدای شهرستان رشت تاکید کرد.

مظفرنیکومنش نودهی دیگر عضو شورا با اشاره به برگزاری جلسات متعدد با سرهنگ مجید دوهندو فرمانده‌ی سپاه ناحیه‌ی مرکزی رشت گفت: همه‌ی اعضای شورا در اجرای این کنگره مصمم هستند.

وی گفت: ما می‌خواهیم یکی از بهترین کنگره‌های شهدای کشور در استان گیلان و در شهر رشت برگزار شود.

مهندس امیرحسین علوی نیز با تبریک سال نو و تاکید بر وضعیت نامناسب بودجه‌ی شهرداری رشت،گفت:علی‌رغم این کمبودها شورا و شهرداری نهایت تلاش خود را برای ادای دین به این موضوع انجام خواهد داد.

وی با اشاره به اینکه ممکن است برگزاری کنگره‌ی دیگر هفت یا هشت سال دیگر به طول بیانجامد، گفت: اگر از همه‌ی ظرفیت‌ها و پتانسیل موجود در بخشهای دولتی و غیردولتی بهره‌گیری شود می‌توان نتیجه‌ی مطلوب گرفت.

علوی افزود: اعضای شورا به طور جدی پای کار هستند و عملیاتی وارد میدان خواهند شد.

سیدرضا موسوی روزان هم با تبریک سال نو و تسلیت شهادت شهدای اخیر مدافع حرم گفت: ما آفریده شده‌ایم برای بقا و ماندن و راه بقا و ماندگاری هم پیمودن همان راهی است که شهدا رفته‌اند و ان‌شا‌ءالله ما بتوانم ادامه‌دهنده‌ی خوبی برای راه شهدا باشیم.

وی گفت:همه‌ی دوستان حاضر شورایی و حتی آنها که نیستند در عمل نشان داده‌اند که مدافع آرمانهای شهدا هستند و ان‌شاءالله با همکاری شورا و شهرداری بتوانیم کاری ماندگار در این زمینه انجام دهیم.

 

ارسال نظرات