خبرهای داغ:
مسئول اسبق ناحیه دانشجویی گلستان:
مسئول اسبق ناحیه دانشجویی گلستان با بیان اینکه نگاه نخست بسیج دانشجویی تولید علم است، خاطرنشان کرد: اگر قرار است بسیج در حوزه دانشگاه کاری کند باید فعالیت بسیج به سمت تولید علم سوق داده شود .
کد خبر: ۸۶۵۷۷۲۲
|
۲۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان، علی لشکربلوکی ظهر امروز در آیین تکریم و معارفه مسئول ناحیه بسیج دانشجویی گلستان اظهار کرد: از سال 1391 مسئولیت بسیج دانشجویی استان گلستان را با حکمی از سردار بابایی بر عهده گرفتم و همچنین با حسن اعتماد سردار صادقی نیز تا کنون با این سمت در این نهاد فعالیت داشتم .

وی با بیان اینکه خدمت کردن در ناحیه دانشجویی برای من بسیار ارزشمند است، گفت: خدا را شاکر هستم که این نعمت و فرصت برای من فراهم شد که بتوانم با بسیجیان دانشجویی همکاری داشته باشم و در مسیر اهداف و آرمان‎های انقلاب در این نهاد کوشا باشم.

مسئول اسبق ناحیه دانشجویی گلستان با بیان اینکه نگاه نخست بسیج دانشجویی تولید علم است، خاطرنشان کرد: اگر قرار است بسیج در حوزه دانشگاه کاری کند باید فعالیت بسیج به سمت تولید علم سوق داده شود و با این هدف در دانشگاه‎ها به دنبال جریان سازی فرهنگی و سیاسی بودیم تا دانشجویان با بصیرت به عنوان افسران جنگ نرم در این حوزه نقش خود را به درستی ایفا کنند.

لشکربلوکی خاطرنشان کرد: مطالبه گری موضوع دیگری بود که در دوران فعالیت خود در بسیج دانشجویی مورد توجه قرار دایم و جا دارد در این حوزه فعالیت‎ها گسترش پیدا کند.

وی با بیان اینکه بسیج منحصر به یک عرصه نیست و باید در همه عرصه‎ها از جمله سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی پر تلاش باشد، افزود: در این راستا همه تلاش خود را کردیم که به قدرت نرم برای نظام تبدیل شویم .

گفتنی است در پایان این مراسم از زحمات علی لشکر بلوکی در ناحیه دانشجویی با اهدای لوح تقدیر قدردانی شد.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها