رئیس اداره حقوقی، املاک و امور نمایندگان کمیته امداد استان همدان خبر داد
رئیس اداره حقوقی، املاک و امور نمایندگان کمیته امداد استان همدان از ارائه مشاوره حقوقی برای 671 مددجوی تحت حمایت کمیته امداد استان طی سال گذشته خبر داد.
کد خبر: ۸۶۵۷۷۶۳
|
۲۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۷

محمد مرادی در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج در همدان اظهار داشت: طی سال گذشته با هدف کاهش آسیب‌های اجتماعی در خانوارهای مورد حمایت و توسعه خدمات آموزشی و مهارت‌های اجتماعی در مسائل حقوقی به 671 مددجوی تحت حمایت کمیته امداد استان مشاوره حقوقی ارائه شد.

وی افزود: در این راستا 41 نفر از وكلاي نیکوکار در سال گذشته به صورت رایگان، خدمات و مشاوره حقوقی به مددجویان تحت حمایت این نهاد ارائه کردند.

رئیس اداره حقوقی، املاک و امور نمایندگان کمیته امداد استان همدان تصریح کرد: خدمات ارائه شده از سوی مجمع وکلای نیکوکار شامل مشاوره و بررسی پرونده، تنظیم اظهارنامه و دادخواست، تنظیم لایحه دفاعیه، حضور در جلسات دادرسی، صدوررأی و اجرای حکم و همچنین اقدامات ثبتی و ملکی بوده است.

وی ادامه داد: آموزش‌های حقوقی در سطح استانبا موضوعاتی از قبیل حقوق خانواده(ازدواج و طلاق)، تکالیف و وظایف همسر، تشریح و بیان قانون معافیت از پرداخت هزینه‌های دادرسی و فرآیند استفاده از آن توسط کارشناسان امور حقوقی و املاک استان بوده است.

مرادی خاطرنشان کرد: تشریح فرآیند ارائه خدمات حقوقی قضایی کمیته امداد و رسیدگی به امور خانواده‌های زندانیان تحت حمایت به مددجویان این نهاد نیز از دیگر آموزش‌های حقوقی ارائه شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات