اعلام برنامه اعزام ورزشکاران و قهرمانان به کاروان راهیان نور

مدیرکل دفتر امور فرهنگی وزارت ورزش و جوانان بازدید نخبگان و دست اندرکاران ورزش کشور از مناطق عملیاتی استان کرمانشاه را نخستین برنامه مهم فرهنگی این وزارت در سال 1395 عنوان کرد.
کد خبر: ۸۶۵۷۸۰۶
|
۲۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۷
به گزارش خبرگزاري بسیج، مسعود امینی مدیرکل دفتر امور فرهنگی وزارت ورزش و جوانان در نشست هماهنگی اردوی راهیان نور یکصد تن از ورزشکاران و دست اندرکاران ورزش کشور از مناطق عملیاتی استان کرمانشاه، اظهار کرد: با توجه به اینکه این برنامه نخستین برنامه فرهنگی مهم سال در این وزارتخانه است باید تلاش کنیم در تمامی ابعاد بصورت غنی و مناسب برگزار شود.

وی حضور ورزشکاران و قهرمانان ورزش در مناطق عملیاتی غرب کشور را بسیار تاثیر گذار خواند و گفت:قطعا اینگونه برنامه ها تاثیر زیادی بر روحیه ورزشکاران و قهرمانان ما خواهد داشت و باعث می‌شود که قهرمانان و ورزشکاران ما با الگو قرار دادن شهدا انگیزه مضاعف تری در راه کسب افتخار و عزت برای ایران اسلامی گام برداند.

امینی در ادامه هدف از اهتمام وزارت ورزش و جوانان به برگزاری این گونه برنامه های فرهنگی را حفظ ارزش‌های دفاع مقدس، گسترش فرهنگ جهاد، ایثار و شهادت و انتقال به نسل جوان که رمز موفقیت کشورمان در جنگ تحمیلی است عنوان کرد.

مدیرکل دفتر امور فرهنگی وزارت ورزش وجوانان افزود: ورزشکاران در این سفر سه روزه، از مناطق عملیاتی مرصاد،پاوه و اورامانات و مناطق عملیاتی قصرشیرین بازدید می‌کنند.

در این نشست سردار کاظم یزدانی رئیس سازمان ورزش بسیج کشور نیز ضمن تقدیر از اهتمام وزارت ورزش و جوانان به برگزاری اینگونه برنامه ها اظهار کرد:این برنامه به جهت رویکرد فرهنگی که دارد باید خروجی اثربخشی در پی داشته باشد.

وی اظهار کرد:دیدار با خانواده شهدای شاخص ورزش استان،معرفی شهدای ورزشکار این استان از جمله برنامه هایی است که می تواند اثربخشی این برنامه را مضاعف کند.

شایان ذکر است جمعی از قهرمانان و نخبگان ورزش کشور قرار است طی روزهای 21 الی 24 اردیبهشت ماه در قالب یک گروه یکصد نفره از مناطق عملیاتی استان کرمانشاه دیدن می کنند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار