مدیر کل ورزش و جوانان استان زنجان با وزیر وزرش و جوانان ومعاونین و مدیران ستادی وزارتخانه دیدار کرد.
کد خبر: ۸۶۵۷۸۵۰
|
۲۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۱
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیر کل ورزش و جوانان در این دیدار ضمن تبریک سال جدید و تشکر از حمایتهای وزارت ورزش و جوانان از ادارات کل استانها گفت: شعار ارزشمند سال 95و فرمایشات گرانبهای مقام معظم رهبری همواره راهگشای امور و مشکلات جاری است و اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان جهت بالا بردن بهره وری و ظرفیت موجود و عملیاتی نمودن نقشه راه ترسیم شده و سیاست گذاری های وزارت ورزش و جوانان سعی وتلاش مضاعفی خواهد داشت.

ارسلان حسینی با اشاره به اهمیت و ضرورت توسعه و گسترش ورزش در دو بعد همگانی و قهرمانی وموضوعات مربوط به امور جوانان برای بالا بردن سطح سلامت و نشاط در جامعه افزود: همه رشته های ورزشی و سمن ها با همکاری ادارات کل باید در این زمینه بیش از پیش تلاش کرده و اقبال عمومی به ورزش و برنامه های مربوط به جوانان را افزایش دهند.

وی با اشاره به اهمیت ورزشی سال 95 به عنوان سال المپیکی برای قهرمانان و ورزشکاران در سطح کشور آرزوی موفقیت و پیروزی نمود و اظهار داشت: کمک و حمایت از ورزشکاران در راستای آمادگی برای المپیک و تجلیل از قهرمانان را لازم وضروری می باشد.

حسینی تصریح کرد: اداره کل ورزش و جوانان نیز با کمک و حمایت وزیر ورزش و جوانان جهت تسهیل امور تلاش خواهد کرد.

مدیر کل ورزش و جوانان استان در ادامه با اشاره به تکمیل بسیاری از زیر ساخت ها در استان اظهار داشت : ضرورت حفظ و نگهداری صحیح امکانات موجود و بهره وری کامل و کاربردی حداکثری را از اولویت های اصلی و مهم در راستای تحقق شعار سال برشمرد.

وی دربخش پایانی با بیان اینکه سال گذشته سال بسیار سختی به لحاظ اعتبارات مالی برای اد ارت کل استان ها بوده است خواستار حمایت های بیش از پیش وزارت از منابع اعتباری استان ها شد.

در پایان این دیدارها دکتر گودرزی وزیر ورزش و جوانان از تلاش ها واقدامات اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان تقدیر و تشکر نموو اظهار داشت : در برنامه ریزی های سال جدید بازدید از استان زنجان در برنامه ریزی های کاری وزارت در سال جدید می باشد.

ارسال نظرات