دشمن به دنبال این است که با تضعیف ایران اسلامی، انقلاب را از درون بی محتوا کند.
کد خبر: ۸۶۵۷۸۶۱
|
۲۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۲
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، امام جمعه ماهنشان در خطبه های نماز جمعه این هفته گفت: مواضع اخیر آمریکا در عدم رفع تحریم، از این موارد است، به اضافه بهانه‌هایی که باز به تعبیر حضرت آقا هر روز خواهند تراشید.

حجت الاسلام حسینعلی زاهدی پور افزود: «باراک اوباما»، رئیس‏جمهور آمریکا بامداد شنبه در یک کنفرانس خبرى در حاشیه نشست امنیت هسته‏اى‏ واشنگتن در واکنش به گزارش‏هاى پیشین مبنى بر احتمال اعطاى دسترسى محدود به ایران براى استفاده از دلار در مبادلات خارجى، ایران را به استفاده از سایر ارزها به‏جاى دلار دعوت کرد و من همیشه گفته‏ام که نمى‏توانم قول بدهم که ایران از فرصت فراهم‏شده در این رهگذر براى ورود مجدد به جامعه بین‏الملل استفاده کند.

وی در ادامه اظهار داشت: از سوى دیگر تحریم‏هاى جدیدى که روز پنج‏شنبه ۵ فروردین به بهانه های موشکی، توسط دفتر کنترل دارایى‏هاى خارجى وزارت خزانه‏دارى آمریکا علیه ایران وضع شد، نشان دهنده این است که دشمن به دنبال این است که با تضعیف ایران اسلامی، انقلاب را از درون بی محتوا کند.

امام جمعه ماهنشان خاطر نشان ساخت: موضع گیری مقتدرانه فرمانده سپاه در این زمینه قابل تقدیر بوده و البته قطعا نتایج مثبت خواهد داشت، در همین جا داخل پرانتز باید درخواستی کنم و آن اینکه بسیج در ارتباط با مسائل فرهنگی با راهنمایی روحانیت حاضر در بدنه آن، فعالیت بیشتری کنند.

حجت الاسلام زاهدی پوردر ادامه با اشاره به شهادت متفکر بسیجی، شهید سیدمرتضی آوینی (۱۳۷۲ه.ش)، اظهارکرد: سالروز شهادت شهید مرتضی آوینی روز هنر انقلاب اسلامی است و ‏ شهید آوینی چنان جایگاهی دارد که سید شهیدان اهل قلم می شود.

وی افزود: هنرمندانی مانند شهید آوینی و سلحشور، باید به عنوان الگوی هنرمندان باشد. این در حالی است که بعضی‌ها جفا می‌کنند، توقع انقلاب از هنر؛ نمایاندن زیبایی فداکاریهای ۸سال دفاع مقدس‏ تکلیفی بالاتر از این نیست.

امام جمعه ماهنشان با اشاره به ۲۱ فروردین ۱ رجب، گفت: پیامبر اکرم(صلی الله علیه و آله) فرمود: ماه رجب، ماه استغفار امت من است، پس در این ماه بسیار طلب آمرزش کنید که خدا آمرزنده و مهربان است، ماه رجب آغازی نو برای خودسازی و اخلاق است.

حجت الاسلام زاهدی پور با شاره به سالروز تأسیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و افتتاح حساب شماره ۱۰۰ به فرمان حضرت امام خمینی قدس‏سره (۱۳۵۸ ه.ش) اظهارکرد: سعی کنیم به فکر محرومان باشیم و از طرفی با قوانین دست و پا گیر هزینه‌های احداث مسکن را بالا نبریم، برخی مجامع یا سازمان‌ها به بهانه بالا بردن کیفیت تلاش جهت خارج کردن ساخت مسکن از دست مالکان، در صددند. هزینه ساخت مسکن را به شدت بالا برند. چنانکه این رویه تا حد زیادی حاکم بر ساخت و ساز است.

وی افزود: دخالت واسط‌های فنی غیر لازم و نفوذ آن‌ها در تصویب قوانین و تدوین آئین‌نامه‌ها، فقط تأمین کننده منافع برخی مجامع صنفی است و متأسفانه هر روز دست و پاگیرتر می‌شود. شاید بتوان گفت که این هم بخشی از نفوذ است.

ارسال نظرات