گرامیداشت سالگرد شهادت شهید صیاد شیرازی در سنندج

مراسم گرامیداشت هفدهمین سالگرد شهادت شهید علی صیاد شیرازی، امروز در مسجد جامع سنندج برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۵۷۸۸۶
|
۲۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، امیر ابوالفضل برزگری امروز در مراسم هفدهمین سالگرد شهادت شهید سپهبد علی صیاد شیرازی، که با حضور مسئولان، فرماندهان نظامی، نیروهای مسلح، کارکنان ادارات استان و عموم مردم در مسجد جامع سنندج برگزار شد؛ ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید علی صیاد شیرازی و شهید آوینی، اظهار کرد: شهید صیاد شیرازی در عرصه جنگ سخت و شهید آوینی در عرصه جنگ نرم به شهادت رسیدند.

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر 28 پیاده کردستان به قرائت بخش‌هایی از وصیت نامه شهید صیاد شیرازی پرداخت و عنوان کرد: یکی از نیازهای اساسی کشور زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهداست.

وی خاطرنشان کرد: شهدا حق بزرگی بر گردن ما دارند و همواره باید ادامه دهنده راه این برزگان باشیم.

عبدالمحمد زاهدی استاندار کردستان نیز در این مراسم گرامیداشت اظهار کرد: شخصیت‌هایی وجود دارند که همواره در تاریخ یک ملت و حافظه آن باقی می‌مانند.

وی شهید صیادشیرازی را از جمله شخصیت‌های برجسته و ماندگار تاریخ انقلاب اسلامی و دفاع مقدس دانست و گفت: وی حتی در دورانی که لباس ارتش رژیم سابق را نیز بر تن داشت یک نیروی متدین، انقلابی و تلاشگر در راه آرمان‌های امام و انقلاب بود و در جبهه ایشان قرار داشت.

زاهدی بیان داشت: شهید صیادشیرازی، شغل خود را یک مسئولیت الهی و فراتر از یک شغل معمولی و یک مسئولیت نظامی و اداری می دانست.

استاندار کردستان از دیگر ویژگی‌های شهید شیرازی را کنار هم قرار دادن تعهد و تخصص عنوان کرد و گفت: مهم‌ترین شاخصه شخصیت دینی و متعهد صیاد شیرازی اخلاص او بود.

ارسال نظرات