خبرهای داغ:
امام جمعه گیلانغرب:

ایجاد حلقه های صالحین از ضرورت های جامعه است

امام جمعه گیلانغرب ایجاد حلقه های صالحین با تربیت انسان های بصیر و انقلابی مبتنی بر مکتب تربیتی اهل بیت عصمت و طهارت را از ضرورت های جامعه توصیف کرد.
کد خبر: ۸۶۵۷۹۰۶
|
۲۲ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۱:۴۳
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از گیلانغرب، حجت السلام محمدطاها مهری در آیین تجلیل از سرگروه ها، مربی های برتر و اعضای نمونه حلقه های صالحان بسیج گیلانغرب گفت: آگاهی درست از مسائل روز و زمان از ضرورت هاست و حلقه های صالحان برای مقابله با ناهنجاری احتماعی وظیفه بسیار مهمی بر عهده دارند.
وی بیان کرد: اگر مسائل بدرستی درک نشود علاوه بر عقب ماندگی انسان را نیز در طول زمان و در انتخاب مسیر دچار انحراف خواهد کرد.
وی با بیان اینکه کار فرهنگی خوب و تربیت درست نتیجه گیری مطلوب را نیز به همراه خواهد داشت اضافه کرد که شجره طیبه صالحان از پیشینه تاریخی زیادی که مربوط به صدر اسلام است برخوردارند.
امام جمعه گیلانغرب گفت: مباحث بصیرتی، معرفتی، فرهنگی و تربیتی باید بصورت مداوم تکرار شود تا به نتیجه مطلوب برسد و نقش حلقه های صالحان در تحقق این امور بر کشی پوشیده نیست.
حجت الاسلام مهری با اشاره به نامگذاری سال جدید افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی با انتخاب شعار سال حجت را بر همگان تمام کردند و دیدگاه های رهبری دراین بخش فصل الخطاب است.
وی ادامه داد: باید از تمام ظرفیت ها و امکانات برای تحقق منویات و دیدگاه های رهبری استفاده کرد چرا که تنها راهکار برون رفت مشکلات توجه به اقتصاد مقاومتی همراه با اقدام و عمل بموقع است.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه گیلانغرب نیز در سخنانی از فعالیت بیش از 900 حلقه صالحان با میانگین 10 تا 20 عضو برای هر حلقه در این شهرستان خبر داد.
سرهنگ معصومعلی محمدی گفت: حلقه های صالحان برای مقابله با ناهنجاری اجتماعی از اثرگذاری زیادی برخوردارند.
در این آیین از 15 حلقه نمونه و برتر صالحان گیلانغرب با اهدای هدایایی تجلیل شدند.
ارسال نظرات