علی نظری شیخ احمد گفت: غلفت از مردم فقط مربوط به کارهای اداری نمی شود بلکه این نوع غفلت که معاش و نیاز مردم به استفاده از این جاده است به نوعی غفلت عظیم حساب می شود.
کد خبر: ۸۶۵۷۹۳۳
|
۲۲ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از خلخال، علی نظری شیخ احمد در بازدید راه پونل ضمن اظهار تاسف از بی توجهی مسئولین استان گیلان در خدمات رسانی ضعیف به مسافران عبوری از مناطق مختلف کشور در این جاده گفت: عدم توانایی استان گیلان در نگهداری راه پونل امری اجنتاب ناپذیر است.

وی افزود: محور خلخال به پونل راه ارتباطی دو شهرستان خلخال ورضوانشهر است چطور است که در نهم اسفند ماه مسیری که در حوزه سردسیر استان اردبیل قرار گرفته بازگشایی شده ولی قسمت گرمسیر که بیشترین حوزه نیز در حوزه شهرستان رضوانشهر و گیلان است بازگشایی نشده است.

وی افزود: غلفت از مردم فقط مربوط به کارهای اداری نمی شود بلکه این نوع غفلت که معاش و نیاز مردم به استفاده از این جاده است به نوعی غفلت عظیم حساب می شود که در حق مردم دو شهرستان از سوی مسئولین اداره کل راه و شهرسازی استان گیلان انجام گرفته است.

رئیس شورای تامین شهرستان خلخال ضمن احترام به حقوق مردم دو شهرستان خلخال و رضوانشهر از مسئولین استان گیلان خواست تا بازگشایی این جاده را در سریعترین زمان تعیین تکلیف نمایند.

ضعف راهداری در حوزه گیلان در جاده خلخال به پونل و خلخال به اسالم پیشینه ای رنگین دارد امسال نیز ضعف راهداری درحوزه شهرستان رضوانشهر و طالش به دفعات مسافرین عبوری را نگران وسرگردان کرد.

همچنین در طول زمستان سرد گردنه الماس خبری از راهداران تالش در منطقه نشد و مسافران در 200 متر پایین تر از حوزه خلخال در حوزه گیلان از رسیدن به مقصد بازماندند. در حوزه پونل علیرغم انعکاس ضعف مدیریت در حوزه راه وشهرسازی گیلان باز خواب سنگین وزمستانی مسئولین به پایان نرسیده هر چند اولین ماه بهار در حال رخت بر بستن است اما همچنان حوزه پونل مسدود است.

مسئولین گیلانی در تماس‌های تلفنی شهروندان از رضوانشهر و خلخال تلفن‌های همراه خود را خاموش و یا جوابگو نیستند. وضعیت نابسمان اداره راه شهرسازی رضوانشهر که دور از نظارت ارگان‌های نظارتی مانده قابل توصیف نیست.

انتهای پیام/

ارسال نظرات