مدیر عامل هلال احمر آذربایجان شرقی، جوانان را سرمایه و اندوخته اصلی این جمعیت عنوان کرد.
کد خبر: ۸۶۵۷۹۳۸
|
۲۲ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرعین، نشست هم اندیشی و تجلیل از سرتیم های شرکت کننده در شانزدهمین طرح ملی ایمنی و سلامت مسافران نوروزی جمعیت هلال احمراستان آذربایجان شرقی درمحل هتل لاله شهر توریستی سرعین برگزار شد.

اردوی فرهنگی تربیتی ، نشست هم اندیشی و تجلیل از سرتیم های شرکت کننده در شانزدهمین طرح ملی ایمنی و سلامت مسافران نوروزی معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمراستان آذربایجان شرقی بمدت 2 روز با حضور مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان و جمعی از معاونین و مدیران هلال احمر استان درمحل هتل لاله شهر توریستی سرعین برگزار گردید.

سعید کنعانی مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان آذربایجان شرقی در این نشست با تجلیل از زحمات اعضای جوانان و سر تیمها گفت : جوانان شرکت کننده در طرح نوروزی، امسال در زیر برف و باران یک لحظه از خدمت هموطنان قدمی فرو گذار نکردند و مایه مباهات و سربلندی استان آذربایجان شرقی در خدمت به هموطنان را فراهم نمودند.

وی به همزمانی تغییر و تحولات مدیریتی در هلال احمر استان و برگزار ی تمهیدات و مقدمات چهارمین دوره انتخابات مجامع با شانزدهمین طرح ملی ایمنی و سلامت مسافران نوروزی اشاره کرد و افزود : علی رغم مشکلات و مشغله متعدد خوشبختانه جوانان ما و همکاران هلال احمر ثابت کردند که با اتحاد و همدلی می توان همزمان از عهده چندین بر نامه بخوبی بر آمد.

کنعانی به خدمات متعدد انجام شده در پست های نوروزی اشاره کرد و گفت:امسال علاوه بر اجرای طرح هایی از قبیل ایستگاه سلامت و فضاهای دوستدار کودک و قصه گویی و خیمه های نماز ، کمپین نه به تصادفات جاده ای در سطح گسترده در استان اجرا و مسئولین ارشد استانی، استاندار محترم،فرمانداران ،شهرداران، بخشداران، هنرمندان و ورزشکاران، شاعران و هنرمندان و خبرنگاران و اقشار مختلف مردم با پیوستن به این کمپین نسبت به تصادفات جاده ای واکنش نشان دادند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان تصریح کرد : ما امسال دراجرای طرح نوروزی 95 در راستای لبیک گویی به شعار سال مقام معظم رهبری مبنی بر اقتصاد مقاومتی و اقدام و عمل سعی کردیم با مدیریت هزینه ها و اقدام بموقع به شعار سال مقام معظم رهبری در حد توان خود جامه عمل بپوشانیم .

کنعانی خاطر نشان کرد :جوانان سرمایه ها و اندوخته های هلال احمر هستند و ما از اعضای جوانان و داوطلبان می خواهیم که بعنوان صاحبان اصلی هلال احمر در رساندن پیام هلال احمر بمردم و پیاده نمودن اصول و اهداف یاریگر ما باشند.

امسال ما به ابتکارات و نو آوری ها و کمیت در اجرای طرح نوروزی توجه کردیم

فرزاد کریمیان معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان آذربایجان شرقی گفت : امسال علی رغم وضعیت جوی و بارش برف و باران در روزهای اجرای طرح در استان که اجرای برنامه را گاه دچار مشکل می کرد ولی با تلاش های شبانه روزی جوانان سخت کوش هلال احمر در سرتاسر استان و پیگیری های مداوم مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان شاهد برگزاری بسار با شکوه این طرح بودیم و نسبت به سالهای گذشته با کیفیت بسیار خوبی برگزار گردید .

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان آذربایجان شرقی با اشاره به عملکرد پستهای نوروزی گفت: امسال ما به پست های نوروزی تاکید کردیم که از هر گونه بزرگ نمایی اعداد و ارقام مراجعین پرهیز و آمار و ارقام مطابق با واقعیت ها باشد و تلاش ما در این ایام ایجاد سفری امن برای مسافران و هموطنانی که استان اذربایجان شرقی را برای مسافرت انتخاب کرده بودند بود .

کریمیان ابراز امیدواری کرد: در سالهای آتی با استفاده از ابتکارات و ابداعات جدید اعضای جوانان شاهد برگزاری هرچه بهتر و با شکوهتر این طرح در استان خواهیم بود .

وی در ادامه به آمارفعالیت های پست های نوروزی در استان پرداخت و گفت: بالغ بر 142 هزار نفر در طول اجرای طرح نوروزی 95 به پست های نوروزی جوانان در مبادی ورودی شهرها مراجعه کرده و از خدمات پستهای نوروزی بهره مند شده اند.

کریمیان افزود: تعداد اعضای بکارگیری شده در طرح 1598 نفر روز بوده و نزدیک به 5500 نفر از خدمات پستهای سیار سحاب برخوردار شده و بیش از 13 هزار نفر از خدمات ایستگاه سلامت "تست فشار و قند خون " و بیش از 6 هزار نفر نماز خود را در خیمه های نمازهلال احمر اقامه کردند و بالغ بر 258 هزاربسته فرهنگی شامل انواع نقشه و بروشور و محصولات فرهنگی در میان مراجعین و مسافران توزیع شده است .

در ادامه این نشست که صبح امروز 20 فروردین در محل سالن کنفرانس هتل لاله در شهر توریستی سرعین برگزار شد معاونت منابع انسانی و پشتیبانی ،نماینده بازرسی و مسئول حراست و مدیر روابط عمومی ورئیس اداره دانشجویی و جوانان هرکدام بصورت جداگانه گزارشی از اقدامات انجام یافته در طرح نوروزی را بسمع و نظر اعضا و مدیر عامل رساندند.

ارسال نظرات