دکتر پیرعلی:

دانش آموزان مبنا و پایه برنامه ریزی پارک علم و فناوری هستند

پارک علم و فناوری و اداره کل آموزش و پرورش استان چهارمحال و بختیاری، تفاهم نامه همکاری امضا کردند.
کد خبر: ۸۶۵۷۹۴۷
|
۲۲ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ طی جلسه ای با حضور بهروز امیدی، مدیرکل آموزش و پرورش استان و معاونین این اداره کل و همچنین دکتر اسماعیل پیرعلی، رییس پارک علم و فناوری استان به همراه مدیران ستادی این پارک تفاهم نامه همکاری در جهت گسترش فعالیت های علمی، آموزشی و پژوهشی به امضا رسید.

در ابتدای این جلسه دکتر اسماعیل پیرعلی با اشاره به انتخاب شعار سال از سوی مقام معظم رهبری به عنوان «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» اظهار داشت: یکی از راه های تحقق اقتصاد مقاومتی توسعه پارک های علم و فناوری و نهادینه کردن فرهنگ کارآفرینی است.

وی دانش آموزان را به عنوان آینده سازان این کشور، مبنا و پایه برنامه ریزی پارک علم و فناوری دانست و افزود: در سال گذشته پارک علم و فناوری و آموزش و پرورش تعامل و همکاری خوبی در زمینه های مختلف داشت که امیدواریم در سال جدید با یک برنامه زمانیدی شده بتوانیم به سمت تربیت دانش آموزانی با روحیه کارآفرینی گام برداریم.

دکتر پیرعلی در پایان از آینده نگری و تلاش های صمیمانه مدیرکل آموزش و پرورش و تخصیص فضای مناسب به مرکز رشد واحدهای فناور پارک علم و فناوری استان تقدیر و تشکر نمود.

در ادامه بهروز امیدی، مدیرکل آموزش و پرورش استان این دو دستگاه را مکمل یکدیگر دانست و گفت: همکاری نزدیک دو دستگاه موجب رشد و توسعه علمی استان خواهد شد.

امیدی از آموزش و پرورش به عنوان یک دستگاه فرهنگ ساز در زمینه های مختلف آموزشی یاد کرد.

وی اظهار امیدواری کرد با آموزش صحیح و ایجاد انگیزه در میان دانش آموزان و همچنین با تعامل و همکاری آموزش و پرورش و پارک علم و فناوری در آینده کارآفرینانی نمونه در جامعه تربیت کنیم.

در پایان تفاهم نامه همکاری با هدف استفاده بهینه از ظرفیت های شرکت های دانش بنیان و فناور پارک علم و فناوری و همچنین آموزش و پرورش استان به منظور تحول در روحیه نوآوری، اشتغال، آبادانی و فناوری استان و تحقق آرمان های سند چشم انداز بیست ساله کشور در حوزه فناوری و سیاست های راهبردی کلان کشور به امضای دو طرف رسید.

ارسال نظرات