بنی‌هاشمی خبر داد

حضور ۱۰۰۰ زائر خارجی از ۲۶ کشور جهان در مناطق عملیاتی دفاع مقدس

مدیر روابط عمومی ستاد راهیان نور شهید صیاد شیرازی گفت: ۱۰۰۰ زائر خارجی از ۲۶ شکور جهان در اسفندماه و ایام نوروز برای بازدید از مناطق عملیاتی دفاع مقدس و یادمان‌های جنوب کشور به این سرزمین‌ها اعزام شدند.
کد خبر: ۸۶۵۷۹۶۳
|
۲۲ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج، سیدعلی بنی‌هاشمی، مدیر روابط عمومی ستاد راهیان نور شهید صیاد شیرازی  از افزایش بازدید زائران خارجی در مقایسه با سال گذشته از مناطق عملیاتی راهیان نور در جنوب کشور خبر داد و گفت: در این دوره نیز مانند سال‌های گذشته زائران بسیاری از کشورهای مختلف برای بازدید از مناطق عملیاتی اعزام شدند.

وی با اعلام این مطلب گفت: 1000 زائر خارجی از 26 کشور جهان در اسفندماه و ایام نوروز از یادمان‌های دفاع مقدس بازدید کردند و در کنار دیگر زائران ایرانی توانستند به زیارت این یادمان‌ها بیایند و از اثربخشی خاص این مناطق بهره‌مند شوند.

مدیر روابط عمومی ستاد راهیان نور شهید صیاد شیرازی تصریح کرد: این زائران خارجی از کشورهایی همچون اندونزی، عراق، آمریکای لاتین، چین، لبنان، کویت، قزاقستان، ارمنستان، مصر، سودان، غنا، آمریکا، شیلی، اکوادور، پرو، کوبا، برزیل، هلند و... به زیارت مناطق عملیاتی آمده بودند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار