رئیس اداره ورزش و جوانان اردبیل:

غنی سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان در اولویت کاری سال 95

با برنامه‌ریزی‌های که از طرف هیئت‌های ورزشی شهرستان اردبیل انجام می‌شود بسترهای مناسبی را برای برگزاری برنامه‌های شاد، مفرح و زمینه‌های استعداد یابی را فراهم سازیم تا شاهد رشد و شکوفایی ورزش شهرستان اردبیل بوده و به ویژه گام‌های مثبتی را برای ورزش استان برداریم.
کد خبر: ۸۶۵۸۰۱۴
|
۲۲ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، ایوب بهتاج در بازدید از پروژه احداث سالن ورزشی چندمنظوره روستای ایوریق اردبیل با اعلام رضایت از روند ساخت پروژه اظهار داشت: در صورت تامین اعتبار از سوی فرمانداری شهرستان اردبیل این سالن ورزشی را در سال 95 به افتتاح خواهیم رساند و در اختیار مردم ورزش دوست این روستا و روستاهای اطراف قرار می‌دهیم.

وی افزود: این سالن ورزشی چند منظوره متشکل از ساختمان اداری، سالن فوتسال و سالن تخصصی در زمینی به مساحت یک هزار و 180 متر مربع در حال احداث است که با افتتاح این سالن ورزشی سرانه ورزشی روستاهای شهرستان اردبیل افزایش خواهد یافت.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل با اشاره به فعالیت خانه ورزش روستایی ایوریق بیان کرد: در زمینه افزایش امکانات ورزشی این خانه در آینده نزدیک اقدامات لازم انجام می‌شود تا بتوانیم شاهد توسعه فعالیت‌های ورزشی در این منطقه باشیم.

در این بازدید رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان اردبیل نیز گفت: بهره‌برداری از سالن ورزشی این روستا نقش و تاثیر بسزایی در توسعه فعالیت‌های ورزشی و سرانه ورزشی روستایی شهرستان داشته و می‌تواند از بسیاری از آسیب‌ها در روستا جلوگیری کند.

عوض نخست در مورد خانه ورزش روستایی ایوریق تصریح کرد: با تخصیص اعتبار از سوی این اداره خانه ورزش روستایی ایوریق تجهیز و راه‌اندازی شد تا بتوانیم از این مرکز برای توسعه فعالیت‌های ورزشی در منطقه استفاده کنیم.

وی اظهار کرد: این خانه ورزش روستایی که به همت امام جماعت روستای ایوریق و حمایت و تخصیص اعتبار برای خرید کیسه بوکس، تشک، میت و سایر لوازم ورزشی از سوی اداره ورزش و جوانان شهرستان اردبیل راه‌اندازی شده است زمینه پر کردن اوقات فراغت بیش از 100 جوانان روستایی و ایجاد شور و نشاط در بین آنها را فراهم می‌آورد.

رئیس اداره ورزش و جوانان اردبیل افزود: باید بحث غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان را در اولویت کاری سال 95 قرار بدهیم و با برنامه‌ریزی‌های که از طرف هیئت‌های ورزشی شهرستان اردبیل انجام می‌شود بسترهای مناسبی را برای برگزاری برنامه‌های شاد و مفرح و زمینه‌های استعداد یابی را فراهم سازیم تا شاهد رشد و شکوفایی ورزش شهرستان اردبیل بوده و به ویژه گام‌های مثبتی را برای ورزش استان برداریم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار