شهر نقنه پیشرو در جذب خیرین ورزشیار چهارمحال و بختیاری

کلنگ زمین فوتبال و والیبال ساحلی شهر نقنه از توابع شهرستان بروجن استان چهارمحال و بختیاری با مشارکت خیرین ورزشیار به زمین زده شد.
کد خبر: ۸۶۵۸۰۳۰
|
۲۲ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ مراسم کلنگ زنی پروژه ورزشی زمین فوتبال و والیبال ساحلی در شهر نقنه با مشارکت اداره کل ورزش و جوانان استان و خیرین ورزشیار در این شهر برگزار شد.

مدیر کل ورزش و جوانان استان در این مراسم گفت: افزایش سرانه ورزشی در مناطق کمتر برخوردار استان یکی از اهداف و ماموریت های این اداره کل جهت گسترش ورزش و جذب جوانان به این مهم بوده و جذب و مشارکت خیرین ورزشیار می تواند کمک بسیار مهمی در این زمینه باشد.

عبدالرحمن قاسمی با اشاره به تشکیل مجمع خیرین ورزشیار در استان ادامه داد: اداره کل ورزش و جوانان استان جهت فعالیت، جذب، مشارکت و سازماندهی هرچه بیشتر خیرین استان در بحث احداث اماکن ورزشی قدم های مثبتی را برداشته است که تشکیل مجمع خیرین ورزشیار استان در کنار تسهیلات اعطایی به خیرین از جمله این موارد بوده است.

در این مراسم قاسمی ادامه داد: خوشبختانه شهرستان بروجن در بحث احداث مکان های ورزشی خیرساز جزء شهرستان های برتر استان بوده و بواسطه تلاش های صورت گرفته در این زمینه، اداره کل ورزش و جوانان استان نیز موفق شد در جمع پنج استان برتر کشور در حوزه خیرین ورزشیار قرار گیرد که این جز به همکاری، تلاش و ارتباط تنگاتنگ و دوسویه بین اداره کل ورزش و جوانان استان و خیرین ورزشیار مهیا نگردید.

گفتنی است با کلنگ زنی پروژه ورزشی زمین فوتبال و والیبال ساحلی شهر نقنه، توافقات لازم در خصوص تملک، خاکبرداری، زیرسازی و سایر امور زیربنایی با مشارکت خیرین ورزشیار شهر نقنه انجام و این پروژه ورزشی ظرف 45 روز آینده به بهره برداری خواهد رسید.

این پروژه در زمینی به مساحت 1300 متر مربع به اجرا گذاشته شد و پیش بینی شده برای تکمیل و بهره برداری آن به مبلغ دو هزار و پانصد میلیون ریال اعتبار نیاز است.

ارسال نظرات