جلال بازرگان با بیان اینکه منتقدان بی حد و مرز مهر، یاوه گویانی بیش نیستند افزود: انتقاد بی‎رویه از مسکن مهر گزندی برای گوش‎ها شده است اگر مردان دولت یازدهم اهل عمل و مرد عرصه بوده یک دهم مسکن مهر را توسعه می‎دادند و این اندازه انتقاد ناشی از رویه غیر منطقی و دور انصاف است و یاوه‎گویی بیش محسوب نمی‎شود.
کد خبر: ۸۶۵۸۰۳۴
|
۲۴ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۸

جلال بازرگان دکترای عمران و استاد دانشگاه در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، در خصوص ادعای رییس جمهور مبنی بر اینکه مسکن مهر خوابگاهی در بیابان است اظهار داشت: آقایان که مدعی هستند تاکنون برای مسکن اقشار آسیب پذیر جامعه چه اقدامی انجام داده‎اند؟!

وی با بیان اینکه منتقدان بی حد و مرز مهر، یاوه گویانی بیش نیستند افزود: انتقاد بی‎رویه از مسکن مهر گزندی برای گوش‎ها شده است اگر مردان دولت یازدهم اهل عمل و مرد عرصه بوده یک دهم مسکن مهر را توسعه می‎دادند و این اندازه انتقاد ناشی از رویه غیر منطقی و دور بودن از شعور و انصاف است و یاوه‎گویی بیش محسوب نمی‎شود.

بازرگان خاطر نشان کرد: دولت یازدهم مسکن مهر را از ابتدا با بی‎مهری مواجه ساخته و نگاه بغض آمیز رییس جمهور بلاخص آقای آخوندی در اظهار نظرات پیاپی دلیلی بر ایجاد افزایش معضلات بوده است.

این استاد دانشگاه اذعان داشت: من با بسیاری از کارشناسان عمران و مسکن مهر ارتباط داشته و بیان داشته‎اند خود آقایان درصدد مشکل تراشی و افزایش چالش برای مسکن مهر بوده‎اند و این در حالی است که دسترسی اقشار ضعیف و متوسط در دولت یازدهم به مسکن هیچ جایگزینی نداشته و دولت هیچگونه اقدام اساسی انجام نداده است.

ارسال نظرات