خبرهای داغ:
دبیر سومین جشنواره اسوه های صبر و مقاومت،زندگی زنان ایران در دوران دفاع مقدس را الگویی قابل استفاده در کل جهان اسلام دانسته و افزود: ما در حیات طیبه دنبال شکوفایی هنه استعدادهای مادی و معنوی هستیم که در 8 سال دفاع مقدس این اتفاق افتاد و ما باید این الگوها را به همه مسلمانان جهان معرفی کنیم.
کد خبر: ۸۶۵۸۰۷۹
|
۲۲ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۴
سومین جشنواره تجلیل از اسوه های صبد و مقاومت با سخنرانی مجتهدزاده دبیر اجرایی جشنواره آغاز شد.

مجتهدزاده ضمن خوش آمدگویی به حاضرین گفت: مشارکت زنان از همان ابتدای سال 92 که با هدف حفظ و نشر آثار دفاع مقدس و ضبط آثار شهدا و اطرت و نیز ارتقاء جایگاه آنان آغاز به کار کرده است.

وی افزود: بحث تجلیل از بانوان ایثارگر و خانواده شهدا کار کوچکی است که باید انجام شود در واقع هدف اصلی تبیین مفهوم شهادت است و میتواند اثرگذار باشد.

مجتهد زاده با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در خصوص ارزش زنده نگه داشتن یاد شهدا که مانند ستارگانی هستند که عالم را روشن میکند، گفت: ما وظیفه داریم این تکریم از خانواده شهدا را  انجام دهیم و در این جمع بسیاری از خانواده هایی که در جنگ حضور داشتند و با صبر جمیل درس ایمان و شهادت را به جهانیان دادند، این نقش کمی نیست.

وی افزود: ما وظیفه داریم مسائل عظیم و اتفاقات بزرگ در دفاع مقدس را بازسازی و احیا کنیم و به نسل جوان انتقال دهیم.

وی زندگی زنان در آن دوران را الگویی قابل استفاده در کل جهان اسلام دانسته و افزود: ما در حیات طیبه دنبال شکوفایی هنه استعدادهای مادی و معنوی هستیم که در 8 سال دفاع مقدس این اتفاق افتاد و ما باید این الگوها را به همه مسلمانان جهان معرفی کنیم.

دبیر سومین جشنواره اسوه های ایثار و مقاومت گفت: الان شرایط بگونه ای است که باید 1فضایی ایجاد شود و 1 فکر جدید در تحقق تمدن نوین اسلامی داشته باشیم و این با الگو گرفتن پیام رهبر انقلاب به کنگره 7هزار زن شهید محقق می شود، ایشان زنان مجاهد ایرانی  را الگوی سوم نه شرقی و نه غربی اعلام کردند.

وی بالابردن سطح اطلاعات و نیز پاکیزگی روح را زمینه ای برای تحقق بیشتر این موضوع دانست و افزود: ما از کمک شما بانوان حاضر در این مراسم به عنوان سرمایه های انقلاب و نیز علاقمنددان به گسترش این الگو در جامعه استقبال میکنیم.

ارسال نظرات