شهردار تبریز در صحن علنی شورای اسلامی شهر عنوان کرد؛
خبرگزاری بسیج: شهردار تبریز ساعاتی پیش در صحن علنی شورای اسلامی شهر تبریز، گفت: نظارت‌های فنی شورای اسلامی شهر، پشتیبان برخورد با تخلفات است
کد خبر: ۸۶۵۸۱۷۱
|
۲۲ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، صادق نجفی، با بیان این‌که موضوعات اخیر نمی‌تواند دستاوردهای عمرانی شهر را زیر سوال ببرد، تصریح کرد: طرح‌های عظیم شهری در سال‌های اخیر، با پشتوانه کارشناسی عزیزان دلسوز شورا و حرکت‌های اجرایی شهرداری به نتیجه رسیده است.

وی برخورد با زمینه‌های تخلف را خروجی عملکرد موثر دستگاه‌های نظارتی شهرداری تبریز خواند و گفت: اقدامات بخش‌های نظارتی شهرداری تبریز با همکاری سایر دستگاه‌های اجرایی و قضایی همراه بوده است.

شهردار تبریز با بیان این‌که هویت و اصالت جایگاه شهرداری مرهون شورای اسلامی شهر است، متذکر شد: در برخورد با زمینه‌های تخلف، نیازمند همراهی شورای شهر هستیم و قطعاً هر موردی که شورا به طور مستند اعلام کنند، پیگیری کرده و در صورت محرز بودن تخلف، قاطعانه برخورد می کنیم.

وی اضافه کرد: خرسندیم که با همکاری و تعامل دستگاه‌های نظارتی و قضایی، توانستیم این باور را در مقام عمل ثابت کنیم.

شهردار تبریز خاطرنشان کرد: شورای اسلامی در انتخاب محتوای روش‌های نظارتی، صاحب اختیار است، اما در هر حال، خروجی این نظارت‌ها در چارپوب قانون، معیار مهم شهرداری در برخورد با تخلفات است.

ارسال نظرات