طی بازدیدهای انجام شده از مراکز عرضه و فروش فرآورده‌های خام دامی در سال گذشته 141 مرکز به مراجع قضائی این استان معرفی شدند.
کد خبر: ۸۶۵۸۱۹۴
|
۲۲ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۸
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیر کل دامپزشکی استان زنجان گفت: نظارت اکیپ دامپزشکی در خصوص کنترل، نظارت و بازرسی از مراکز عرضه فرآورده های خام دامی، قصابی‌ها، رستوران‌ها، تالارهای غذاخوری، کشتارگاه‌ها، مراکز قطعه بندی و بسته بندی و خودروهای حمل فرآورده های خام دامی انجام شد.

محمد رشید کرمی افزود: طی سال گذشته 15 هزار و 980 مورد از مراکز بیان شده و چهار هزار و 907 مورد نیز از خودروهای حمل فرآورده‌های خام دامی بازدید شده است.

وی اظهار داشت: در این بازدیدها با یک هزار و 155 مورد غیربهداشتی برخورد شده است.

کرمی خاطرنشان کرد: سال گذشته طی نظارت بر فرآورده‌های خام دامی و کنترل وضعیت بهداشتی از مراکز عرضه فرآورده های خام دامی، قصابی‌ها، رستوران‌ها، تالارهای غذاخوری، کشتارگاه‌ها، مراکز قطعه بندی و بسته بندی و خودروهای حمل فرآورده های خام دامی هزار و 177 مورد نمونه برداری انجام شده است.

مدیر کل دامپزشکی استان زنجان تاکید کرد: در این بازدیدها 19 هزار و 619 کیلوگرم فرآورده خام دامی به دلیل رعایت نکردن ضوابط بهداشتی معدوم و 42 هزار و 107 کیلوگرم نیز ضبط شده است.

ارسال نظرات