خداوند بر حضرت محمد(ص) فرمودند که ما خیر کثیری بر تو دادیم، این نشان از ارزش حضرت زهرا (س) می باشد که پروردگار زمین و آسمان ها زهرا را بر پدرش حضرت محمد مصطفی(ص) هدیه ای ارزشمند قرار داد.
کد خبر: ۸۶۵۸۱۹۷
|
۲۲ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، همایش تجلیل از خواهران شاغل و بازنشسته سپاه حضرت عباس (ع) استان در سالن ولایت برگزار شد.

خانم اعتمادی، مدرس دانشگاه در این همایش با اشاره به زندگی حضرت زهرا(س) و الگو گرفتن از آن بزرگوار در تمام مراحل زندگی گفت: حضرت فاطمه الزهرا(س) تنها جلب رضایت خداوند منان را الگوی خویش قرار داده بود و از این رو به مقام والایی از جانب خداوند دست یافت.

اعتمادی ادامه داد: الگو قرار دادن زندگی حضرت زهرا(س) برای ما رسالت و تقدسی ارزشمند است که هر امت و مسلمانی دختر پیامبر اسلام (ص) را حلقه اتصال مسلمانان می داند.

اعتمادی با اشاره به مقام زهرا (س) در نزد خداوند که در سوره کوثر آورده شده تصریح کرد: خداوند بر حضرت محمد(ص) فرمودند که ما خیر کثیری بر تو دادیم، این نشان از ارزش حضرت زهرا می باشد که پروردگار زمین و آسمان ها زهرا را بر محمد مصطفی(ص) هدیه ای ارزشمند قرار داد و در روایات آمده است که حضرت زهرا بوی بهشت می داد و پیامبر اکرم (ص) عطر بهشت را از دخترش زهرا(س) استشمام می کرد.

مربی حلقه صالحین گفت: ما می توانیم در همسرداری، مادری، حجاب و در همه عرصه ها دختر پیامبر اکرم(ص) را الگوی خود قرار دهیم.

وی افزود: رضای خداوند تنها ملاک زهرا(س) بود که در این باره با رجوع به آیات قران، روایات و... می توانیم آن بزرگوار را بیشتر بشناسیم.

اعتمادی در پایان سخنان خود افزود: طبق فرموده خاتم النبیا(ص) ، خداوند قلب حضرت زهرا(س) را با یقین و ایمان پر کرده است و همه ما با الگو قرار دادن آن بزرگوار و متوسل شدن به او می توانیم مسیر اصلی را که به خدا ختم می شود را پیدا کنیم که این عمل خداپسندانه، ما را از تمامی گزندهای شیاطین و دشمنان حفظ خواهد کرد.

ارسال نظرات