با توجه به سرعت پیشرفت تکنولوژی، نباید از علم روز عقب بمانیم و امیدوارم که بتوانیم با همدلی و انسجام گذشته اقدام های مؤثری را در استان مشاهده کنیم.
کد خبر: ۸۶۵۸۲۴۹
|
۲۲ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۱
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیرعامل شرکت مخابرات استان زنجان در اولین جلسه شورای اداری شرکت مخابرات استان زنجان ضمن تبریک آغاز سال 95، از خدمات ارائه شده کلیه ی کارکنان در سال 94 قدردانی نمود و گفت: با توجه به وضعیت شرکت در سال 94 و لزوم همکاری همه جانبه بخشهای مختلف در عبور از وضعیت پیش آمد ، شاهد همبستگی و اتحاد کلیه ی حوزه ی فنی و ستادی بودیم که این امر نشان از علاقه همکاران برای پیشبرد اهداف سازمانی است.

مهندس نیکنام جدیدی در ادامه به نامگذاری سال 95 از سوی مقام معظم رهبری با عنوان « اقتصاد مقاومتی ، اقدام و عمل » اشاره کرد و افزود: با توجه به تکلیفی که مقام عظمای ولایت بر عهده خدمتگذاران نظام مقدس جمهوری اسلامی نهاده اند ، بر خود وظیفه می دانیم به نوبه ی خود و در شرکت مخابرات استان زنجان به این امر مهم جامه ی عمل بپوشانیم.

وی اظهار داشت: برنامه ی شرکت در سال 95، فعالیت بیشتری در حوزه ی توسعه مهندسی خواهد بود و با توجه به سرعت پیشرفت تکنولوژی، نباید از علم روز عقب بمانیم و امیدوارم که بتوانیم با همدلی و انسجام گذشته اقدام های مؤثری را در استان مشاهده کنیم.

رئیس هیئت مدیره شرکت مخابرات استان زنجان ، با اعلام اینکه سال 95 در شرکت مخابرات سال توسعه است تصریح کرد: در سال جاری شاهد راه اندازی K21 کافو نوری در سطح استان خواهیم بود.

مهندس جدیدی راه اندازی 3G و 4G به طور همزمان در استان زنجان را تصمیم مدیران ارتباطات سیار و مدیران شرکت مخابرات استان اعلام نمود.

مدیرعامل شرکت مخابرات استان زنجان وظیفه ی حوزه ی مدیریت تجاری را در سال جدید ، فعالیت بیشتر و حرکت هجومی در بازار عنوان کرد و افزود: در سال جدید باید همت بیشتری در جهت توسعه ی ADSL داشته باشیم و در کنار فعالیتهای موظفی فنی ، وفاداری مشترکین را ارج نهیم .

همچنین در ادامه، مهندس عسگربندلو عضو هیئت مدیره با شرایط شرکت پس از خصوصی سازی اشاره کرد و با استفاده از امکانات موجود به ارائه خدمات مطلوب و رضایت مشتریان کار کنیم.

مهندس عسگربندلو تلاش برای توسعه ی مخابرات را وظیفه ی همگانی دانست و خواستار همکاری همگانی شد.

گفتنی است، اولین جلسه شورای اداری شرکت مخابرات استان زنجان با حضور مدیر عامل ، اعضای هیئت مدیره ، مدیران ستادی و رؤسای ادارات این شرکت با هدف تبیین اهداف سال 95 در محل سالن کنفرانس ساختمان ستاد شرکت مخابرات استان زنجان برگزار شد.

ارسال نظرات