پیش از ظهر امروز فرمانده سپاه الغدیر استان یزد به همراه جمعی از فرماندهان و مسئولین بنیاد شهید با حضور در منزل شهید منتظر قائم نسبت به مقام شامخ این شهید والامقام ادای احترام کردند.
کد خبر: ۸۶۵۸۲۷۵
|
۲۲ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد؛یش از ظهر امروز فرمانده سپاه الغدیر استان یزد به همراه جمعی از فرماندهان و مسئولین بنیاد شهید با حضور در منزل شهید منتظر قائم نسبت به مقام شامخ این شهید والامقام ادای احترام کردند.

در این دیدار سردار اکبر فتوحی با ذکر خاطره ای از شهید محمد منتظر قائم گفت: یکی از افتخارات بنده این است که مراحل گزینش من در سپاه توسط این شهید عزیز صورت گرفت.

همچنین دراین دیدار رئیس بنیادشهید شهرستان یزد شهید منتظر قائم را افتخار ایران دانست و گفت:شهدا با خون خود درخت نوپای نظام مقدس اسلامی را آبیاری کردند و رسانه ها و به ویژه صدا وسیما وظیفه سنگینی را در نشر فرهنگ ایثار و شهادت بر عهده دارند .

گفتنی است در این مراسم همسر شهید منتظر قائم در سخنانی از حضور سردار فتوحی ،مسئولین بنیاد شهید و هیئت همراه تشکر کرد و ابراز داشت : امیدواریم بتوانیم پیرو و ادامه دهنده راه شهدای انقلاب اسلامی و به ویژه این شهبد گرانقدر باشیم .

لازم به ذکر است مسئولین استان پس از دیدار با همسر شهید در منزل خواهر شهید نیز حضور یافتند.

ارسال نظرات