استاندار لرستان:

اقتصاد مقاومتی با مدیریت جهادی محقق می شود

استاندار لرستان گفت: اقتصاد مقاومتی با مدیریت جهادی محقق می شود.
کد خبر: ۸۶۵۸۲۸۶
|
۲۲ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از لرستان، بازوند در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری استان لرستان که به ریاست استاندار برگزار شد، گفت: اقتصاد مقاومتی با مدیریت جهادی و عقلانی محقق می شود؛ البته تحقق این مهم نیازمند مشارکت همگانی و به ویژه استفاده از ظرفیت بخش خصوصی است.

وی با بیان اینکه امروز تمام قوا و جریان های سیاسی کشور بر سر تحقق اقتصاد مقاومتی به اجماع رسیده اند، افزود: ضرورت دارد که این اجماع نیز در راستای رشد و شکوفایی استان لرستان به وجود بیاید.

استاندار لرستان با اشاره به اینکه 90 درصد از برنامه اقتصاد مقاومتی استان لرستان تدوین شده است، گفت: برای تکمیل و تصویب این سند منتظر برش استانی برنامه های مصوب برخی از وزات خانه ها هستیم که پس از ابلاغ این برنامه ها برنامه اقتصاد مقاومتی استان در شورای برنامه ریزی مصوب می شود.

بازوند با بیان اینکه بهره وری در سرعت بخشیدن به تحقق اقتصاد مقاومتی می تواند نقش به سزایی را ایفاء کند اظهار کرد: دانشگاهها باید به طور ویژه به کمک اقتصاد مقاومتی بیایند و در زمینه افزایش بهره وری و تولید دانش بنیان نقش خود را ایفاء کنند.

وی مبارزه با لالی و سوداگری در اقتصاد را یکی از اولویت های اقتصاد مقاومتی دانست و ادامه داد: هر چه که دلالی و سوداگری در اقتصاد گسترش پیدا کند ضربه بیشتری به تولید می خورد.

استاندار لرستان با اشاره به اینکه یکی دیگر از اولویت های اقتصاد مقاومتی ارتقاء درآمدهای مردم است گفت: افزایش درآمد سرانه مرذم، افزایش اشتغال و سرمایه گذاری را به همراه دارد.


ارسال نظرات
آخرین اخبار