خبرهای داغ:
مدیركل حمل و نقل و پایانه های استان گلستان :

12 مجتمع خدماتی و رفاهی بین راهی در استان گلستان فعال است

مدیركل حمل و نقل و پایانه های استان گلستان گفت: 12 مجتمع خدماتی و رفاهی بین راهی در استان گلستان فعال است.
کد خبر: ۸۶۵۸۴۰۶
|
۲۳ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان، مهدی میقانی در حاشیه بازدید از مجتمع‏های خدماتی رفاهی، بین راهی در حال ساخت استان اظهار کرد: ایجاد امکانات و خدمات رفاهی برای استراحت مسافران و رانندگان در طول شبکه راهها از نیازهای اساسی آنان در سفرهای جاده ای می باشد که در این راستا 12 مجتمع خدماتی بین راهی دراستان فعال است، همچنین 12 مجتمع درحال ساخت بوده و 8 مجتمع دیگر در حال تکمیل استعلامات هستند.

وی تصریح کرد: هدف از ایجاد مجتمع های بین راهی جلوگيري از پراكندگي واحدهاي خدماتي در طول جاده ها و تمركز آنها در يك مكان در راستای ارتقاء خدمات برای بهره برداران و مترددین در شبکه راهها، افزايش ضريب ايمني جاده ها توسعه زير ساخت هاي گردشگری براي مسافرين می باشد.

مدیر کل حمل و نقل و پایانه های گلستان افزود: از بودجه عمرانی سال 1394 رمپ های ورودی و خروجی مجتمع های فوق الذکر توسط پیمانکاران این اداره کل باتخصیص اعتبار جمعاً به مبلغ 6500 میلیون ریال در حال احداث است.

وی در پایان اظهار داشت: مجتمع های خدماتی رفاهی بین راهی ضمن پاسخگویی به ماموریت های خدماتی و رفاهی برای مراجعین و مسافران و فراهم آوردن امکانات مربوطه در زمینه اشتغال، امنیت و تبدیل شدن مجتمع ها (با اهداف و مشخصات مشابه) به یک المان منطقه ای نیز می توانند تاثیر گذار باشند.

گفتنی است مدیركل حمل و نقل و پایانه های استان گلستان به همراه معاون ایمنی، فنی و بهره برداری و کارشناس بازرگانی از مراحل پیشرفت فیزیکی دو مجتمع در حال ساخت حوزه شرق استان، مجتمع آقای جمال الدین طاطار محور گنبد-مینودشت و - مجتمع آقای حمید رساله پور محور سه راهی کلاله-جنگل گلستان بازدید به عمل کردند.

انتهای پیام/


ارسال نظرات
پر بیننده ها